Gå til innhold

Fotpose til Maxi Cosi cabriofix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dette? Vil dere anbefale å kjøpe det?

Jeg har kjøpt bilsete i fargen Magic Rose, men klarer ikke å finne noen i Norge som selger fotpose i denne fargen på nett. Det er kun en butikk som har det (som jeg har funnet), men de er utsolgt, og vet ikke når de får den igjen.

Så jeg har lett litt rundt i resten av Europa. Prisene varierer veldig, og særlig i UK er det mange som ikke shipper til utlandet. Jeg fant noen eBay - er det noen som har erfaringer med å kjøpe fra eBay? Jeg har aldri kjøpt noe derfra før... Men det er jo veldig mange som gjør det. De påstår at fotposen skal være "brand new". £37 inkl frakt, da kommer selvsagt norsk mva på toppen, men likevel blir det ikke verre enn å kjøpe det i Norge. Tror dere dette er en bra deal? Noen andre steder dere vil anbefale å lete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er sikkert et dumt spørsmål, men hva er fotpose?

Skrevet

Det er en sånn pose som barnet kan ligge inni på vei inn og ut av bilen + i bilen. Den kan åpnes i bilen slik at barnet ikke blir for varmt når varmeapparatet fungerer. Ala en bilpose, men denne er spesialtilpasset til det setet, visstnok... Ser i alle fall fint ut med matchende farger. ;)

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med å handle fra ebay.

Jeg har også kjøpt fotpose til maxi cosi setet, regntrekk og isofixbase (pluss leke til å feste på bøylen). Jeg bestilte alt sammen på samme nettsted (www.babystrend.de) for å slippe å lete etter matchende ting på babyustyrsbutikkene rundt her. Kom på 2700 NOK med frakt og moms.

Var ikke i tvil om at jeg vil ha pose denne ganger heller, med tanke på årstiden, hadde veldig nytte av det sist. Posen er ikke så veldig tykk, så man slipper å sitte å fryse selv eller ha på en tykk varmedress i bilen fordi babyen ikke skal bli for varm. Regntrekk var også faktisk. Det ble mye brukt når jeg skulle handle matvarer, altså laste matverene inn i bilen og trille handlekorga tilbake igjen osv. Men nå bor vi på vestlandet og det er vanlig med regn og vind.

Skrevet

Takk! Bestilte fotposen nå, jeg. Jeg har også kjøpt regntrekk - her både regner og blåser det hele høsten og vinteren gjennom, så jeg ser for meg at det er praktisk, ja. Jeg var innom babystrend.de, men frakten var så dyr at det ikke lønte seg å kjøpe pose derfra, så det ble fra eBay i stedet. Det er sikkert billigere i Tyskland når man kjøper alt samlet, men jeg kjøpte stol og base i Norge.

Skrevet

Ja, pga. frakten lønner det seg først når man kommer opp i en viss sum. Du blir sikkert fornøyd, det ble i alle fall jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...