:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 de ville interjue meg siden jeg var så aktiv bruker.... hehe... det er noe jeg vil stå fram i avisen med... hehe... litt artig da.. men blir ikke meg nei
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jepp, jepp. ) Fikk et enda klarere bilde av hvor lite jeg gjør utenom pc for tiden, da ja!
Poteto Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 haha.. skal dere stille opp da? kansj epå tide å finne på noe å gjøre? som å vaske huset mitt?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 ja det var akkurat sånn jeg følte det.. hehe. å dagen etter ble dataen ødelagt. skal jeg ta ett hint?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 jeg tror kanskje jeg skal vaske huset mitt før jeg tar på meg andre sitt... hehe... nei jeg blir ikke å se i dagbladet med nick og navn. det blir litt for stor blottlegging for min del
Gjest Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Hehehe.. Jasså! Dagbladet har sendt deg en PM faktisk tihi! Moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå