Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Litt forvirret her nå og håper noen kan hjelpe meg... Jeg er 36+2 idag Etter/under litt kos i sengehalmen nå nettopp så kom det en del væske fra meg uten at jeg merket det. Ikke så mye at jeg tror vannet har gått, men nok til at det ble en våt flekk på ca 20-30 cm i diameter på lakenet og at både han og jeg ble godt våte. Det var ikke urin (luktet ikke), og jeg fikk heller ikke orgasme. Kan det være at jeg lekker fostervann? Burde jeg ringe føden og spørre kanskje?
dama Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 kan ha vært litt squirting.. kan godt komme uten orgasmen har du prøvd å presse litt på magen din for å se om det kommer noe mer?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Har ikke det, men det kom litt mer når jeg hostet... Tok på meg et bind nå for å ha litt mer kontrollen... Får vel kanskje vente litt og se hva som skjer...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Kan være tynnflytende utflod. Det hadde jeg mye av på slutten av begge svangerskapene. Om jeg ikke brukte truseinnlegg ble jeg kliss våt.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Om jeg var deg ville jeg ringt føden, for er det foster vann som har begynnt å lekke så må de sette deg i gang i løpet av 72 (?) timer pga infeksjons faren. Min fødsel begynnte på den måten, altså mens jeg hadde sex!
blockarella Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Har nå vært inne til sjekk på føden, og de mente at vannet har gått.... Jeg har fått beskjed om å komme tilbake tirsdag kl 07 dersom riene ikke setter igang av seg selv før den tid. De ville max gå 38 timer (eller noe sånt) pga infeksjonsfaren. Litt skremmende å vite når jeg skal føde, men samtidig veldig greit å få litt tid til å forberede seg , hehe... Heldigvis sa jordmor at babyen ikke blir regnet som prematurt når man er over 36 uker!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Å, så spennende!!! Men litt flaut hvis folk lurer på hvordan fødselen startet... He-he!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå