heleneogde2gutta Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hei, husker nicket ditt fra "bli gravid"--dette må jo bety at det har skjedd?? vi hadde en periode eller to med lik IKM. jeg er gravid i 6 uke + noen dager, og fant det nettopp ut. jeg har blødd litt siste dager, så jeg tør liksom ikke helt slippe jubelen løs,selv om jeg selvfølgelig gjerne vil... gratulerer så masse! håper svangerskapet går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå