Mille & lillegutt Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hei alle sammen! Jeg lurer på om jeg kanskje kan være gravid selv om jeg går på pilla.. I to dager nå har jeg hatt veldig ømme og vonde pupper.. I går natt fikk jeg ikke sove og jeg var ganske så kvalm.. Idag merker jeg ikke stort til det.. Jeg tok en test men den ble nagativ..Kan dette kanskje være fordi det er for tildig? Skal ha mensen om litt under en uke nå.. Vet jo at det kan være hormonelt, men har aldri opplevd det før.. Andre som har vært/er i samme situasjon?
Elviraen Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Heihå! Jeg har kjempeømme pupper nå, jag har aldri hatt det før, men nå prøver vi, så det kan jo være kroppen som er litt hormonell, men der er vanlig å innomellom få ømme pupper uavhengig av graviditet, vi er stadig i endring når det gjelder hormoner...
Mille & lillegutt Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Hmm.. Igår kveld og idag har det kjentes ut som om jeg skal få mensen...Har kun fått litt brunaktig utflod..:/ Kan jo hende det kommer mer etterhvert..Men var skikkelig svimmel og litt kvalm på morran idag.. Håper ikke det kommer mer;P Lykke til
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Har selv veldig ømme pupper, men så prøver vi også.. så håper det er en spire som har satt seg .Er ikke så lenge siden jeg hadde eggløsning så er vel fortidelig enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå