(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Det har vi vært ute og plukket nå! Eller for å¨være nøyaktig, 960 gram. hehe. Lille spiste vel mer enn hun plukket, så om vi regner med det så er vi nok oppe i over 1 kg. hehe. Nam nam nam! Da blir det syltetøy og dessert i dag.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. august 2008 jøss, her trodde jeg dere kom til å bli imponert! *Sur*
Monajenten Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 OI OI OI OI OI OI OI OI OI SÅ FLINKE DERE HAR VÆRT!!!!!!!!!!!!!!!! :-D (Når skal jeg komme?)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 nå snart... pita pizzaen er snart ferdig og bringebær til dessert!
Gjest Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Har du nok fløte nå da? Er jo kjent for å være veldig sunt;D
OsloMor Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 ÅÅÅ, så flinke dere er! Kan man spørre hvor dere har plukket, eller er slikt hemmelig;-)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå