Gå til innhold

1 kg bringebær ..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vi vært ute og plukket nå! :D Eller for å¨være nøyaktig, 960 gram. hehe.

 

Lille spiste vel mer enn hun plukket, så om vi regner med det så er vi nok oppe i over 1 kg. hehe.

 

Nam nam nam! Da blir det syltetøy og dessert i dag.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss, her trodde jeg dere kom til å bli imponert! *Sur*

Skrevet

OI OI OI OI OI OI OI OI OI SÅ FLINKE DERE HAR VÆRT!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:-D

 

(Når skal jeg komme?)

Skrevet

nå snart... pita pizzaen er snart ferdig og bringebær til dessert! :D

 

 

Skrevet

Har du nok fløte nå da? Er jo kjent for å være veldig sunt;D

Skrevet

Hurra hurra jeg kommer løøøpende:-D

Skrevet

ÅÅÅ, så flinke dere er!

Kan man spørre hvor dere har plukket, eller er slikt hemmelig;-)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...