Gå til innhold

8 dager til termin - greit at mannen drikker da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke dersom det er han som skal kjøre deg til sykehuset om det skjer noe.

Skrevet

Hvis han skal kjøre deg: Nei, da bør han være avholds

Hvis ikke: Bør holde det på et lavt nivå i hvertfall. Kun en øl f.eks. Ville i hvertfall ikke likt å hatt en beruset mann med på føden...

Skrevet

NEI! Jeg fødte 3 uker før termin så det kan jo skje når som helst.

Skrevet

Overhode ikke greit!

hadde nulltoleranse for alkohol den siste mnd.

ellers drakk han igjennom hele svangerskapet.men den siste mnd måtte han ofre for meg!

Skrevet

Om du ikke er avhening av han som sjåfør til sykehus synes jeg at et par tre pils er ok. Men ikke noe mer enn det!

 

Haha, tenk deg det da, full mann på føden...off, nei..det var jo ikke morsomt engang!

Skrevet

om det er greit, må du nesten avgjøre selv. Du kjenner sikkert på kroppen om noe er i gjære, eller om det kan drøye i uker ennå. Jeg har aldri gått til termin, har født 2 uker før hver gang, så jeg kan ikke snakke av erfaring. Men, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor mannen din i det hele tatt vurderer å drikke når han vet du kan føde når som helst... Det hadde jeg lurt mer på om jeg var deg ;)

Skrevet

Ei eller to pils skader vel ikke om han ikke skal kjøre deg til føden, men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han på død og liv må drikke når du er fødeklar..?

Skrevet

Min samboer var drita natt til lørdag, i dag er jeg 8 dager på vei. Tviler på at noe skjer før termin her, men dersom noe skulle skjedd måtte han bare funnet seg i å vente til dagen etterpå med å treffe babyen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...