Veslesnuppa Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Noen flere som sliter med dette? Jeg er nå 12 uker på vei med 3 mann,og disse åreknutene begynte å plage med allerede for 17 år siden,da jeg var gravid med 1 mann!!!.... Er så ubehagelig:( Har alltid måtte bruke støttestrømpe under graviditet,og det hjelper da. Verker,brenner og hovner i det ene beinet.Helt fra ankelen og opp til låret.Har opertert for dette en gang også,men kommer jo igjen.. Og man sier det blir verre for hvert svangerskap.Med 2 mann var det pga åreknutene at jeg fant ut at jeg var gravid. Skal kjøpe meg en strømpe i morgen... Utenom dette har jeg ingen spesielle plager.Har vært lite kvalm også. Bare de møkaårene!! Men puppene blir alltid enorme!!Blir ei melkeku jeg;)
To små - en rosa og en blå Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Ja , åreknuter er no` dritt. Fikk min første da jeg var gravid med førstemann. Ser det har begynt å bli mere nå og er kun 9 uker på vei. Blir sikkert helt blå jeg da... Hvordan ble operasjonen gjort? Har vurdert det selv, men ikke før jeg er ferdig med barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå