Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Lurer på om sønnen min på 3 år har trang forhud, åpningen er i hvertfall veldig liten, ingen sjans å trekke den over penishodet. Noen som har erfaring med dette og som vet om det finnes noe forebyggende?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 lillebroren min hadde det samme problemet da han var på den alderen husker jeg. mamma fikk beskjed hos legen om å kjøpe grønnsåpe på apoteket og la han sitte i et grønnsåpebad. akkurat hvor lenge og hvor mange ganger om dagen husker jeg ikke. men etter en stund skulle hun iallefall "tøye" på forhuden hans, altså hjelpe den nedover. etter noen uker med dette ble han kvitt problemet:). ta en snakk med legen din om nøyaktig utførelse. håper du finner noe som hjelper:).
dama Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 sønnen min endte opp med "operasjon" da han var 6 år.. ikke store greiene, er bare snakk om et lite snitt.. hadde ingen problemer med det i etterkant
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Man skal ikke tøye forhuden på ungene sine, dette skal de gjøre selv eller få en opperasjon. Om du som forelder gjør dette kan det komme arrvev som han kan plages med resten av livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå