Mrs. Kaizer Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Har skadet kneet mitt og fikk noen tabletter, Voltaren, av legen som jeg skal ta. Men så leser jeg i pakningsvedlegget at en skal vise forsiktighet ved bruk av Voltaren viss en prøver og bli gravid, de tbl. kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Også har jeg sannsynligvis EL nå i disse dager. Er vel ikke så lurt å ta de medisinene nå da? Samtidig så har jeg veldig vondt i kneet og har lyst å bli god igjen...
ALIICE Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Voltaren og Ibux kan hindre eggeløsning, så det er visst ikke så veldig lurt å ta dersom man prøver å bli gravid! Men må man, så må man..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå