Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skadet kneet mitt og fikk noen tabletter, Voltaren, av legen som jeg skal ta. Men så leser jeg i pakningsvedlegget at en skal vise forsiktighet ved bruk av Voltaren viss en prøver og bli gravid, de tbl. kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Også har jeg sannsynligvis EL nå i disse dager. Er vel ikke så lurt å ta de medisinene nå da? Samtidig så har jeg veldig vondt i kneet og har lyst å bli god igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voltaren og Ibux kan hindre eggeløsning, så det er visst ikke så veldig lurt å ta dersom man prøver å bli gravid!

 

Men må man, så må man..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...