kulemagen Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Glem Madrid, nå har vi booket dato i Paris. Noen tips om hotell som kan passe og evt restaurant? For ikke å snakke om antrekk, Paris i desember... (bor i Oslo)
Brenda med 2 ute Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Hi hi, vi skal gifte oss ved norske ambassaden i April. Har ikke bestillt noe hotell eller fly ennå, det ordner seg=) har kikket på hotels.com og der er det en del som ser bra ut. Kikker hver dag på fly og hoteller, litt gira skjønner du! Antrekket mitt skal være en sober cocktailkjole. Skal jo ut og spise middag og danse etterpå og da vill ikke jeg ha lang kjole i hvertfall. Mannen skal sikkert investere i en fin fin dress. Så har vi sendt frospørsel til en fotograf som skal knipse litt under vielsen og litt rundt om i Paris... Jepp det er det jeg har kommet frem til nå. Lykke til da!
kulemagen Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 Ja jeg tenkte også på noe sånt ift kjole - orker ikkelang kjole, dessuten er det jo i desember. Skal du bestille frisør/sminke eller?
Brenda med 2 ute Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Nei, trur jeg ordner det selv jeg. Har gjort det hele livet så da kan jeg gjøre det den dagen også Blomster ordner jeg dagen før, bare kjøper en fin liten bukett som holder seg over natten. Finnes blomsterforettninger på hvert gatehjørne der om jeg ikke husker feil. Du kan jo ha en fin kåpe over kjolen, det er jo stilig det=) Vi skal reise alene, skal dere det også? Vi tar vittnene som ambassaden stiller med. Snuppa blir hjemme hos besteforeldrene. Til sommeren skal vi ha fest på hjemme på gården.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 så spennende da - jeg vil også gifte meg i paris..... hvordan bestiler man dato da ? vi tenker på å stikke bort å gifte oss, og paris må jo være den perfekte plassen :-)
Brenda med 2 ute Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 http://www.norvege.no/norsk/vigsler/vigsel.htm Send en mail eller ring så ordner de det. Det står hva som er ledig av datoer lengst ned på siden. Lykke til!
Mss1981 Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Jeg ville hørt om Sjømannskirken har noen tips til dere. Selv om dere ikke skal gifte dere der, er de behjelpelige med tips. De er jo lokalkjente, og har garantert fått tilbakemeldinger fra andre brudepar. Kontaktinfo finner dere på nettsidene www.sjomannskirken.no.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Så spennende med bryllup i Paris :-) Vil bare tipse om en norsk dame som leier ut leiligheter i Paris. Vi har vært der to ganger og har prøvd begge leilighetene hun har. Den største av de passer utmerket for en bryllupsreise! Der er det bl.a et stort, deilig bad med badekar og en balkong med utsikt opp til Sacre Coeur! Der kan dere bo som "ekte" parisere, stikke til bakeren og kjøpe frokost osv.. Helene, utleieren, er utrolig serviceminded og kan kanskje hjelpe dere med å finne fotograf osv... Hun henter også på flyplassen mot et tillegg i prisen. Du finner henne på leilighetiparis.com. Min kjære og jeg falt helt for Paris. For en herlig by og pleie kjærligheten i !!! Jeg reiser tilbake i slutten av november, men da med søstra mi. (Vi får pleie søskenkjærligheten, vi da!) Ønsker dere lykke til med bryllupsplanleggingen videre. Hilsen Trampeline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå