Gå til innhold

Rikke 1 år idag 3. august -08


Nupsi Mcnugget

Anbefalte innlegg

Snufs, vi skulle jo hatt huset fullt av familie og feiret 1årsdag med ballonger og kake. Men slik ble det ikke da jenta vår kom stille til verden for 1 år siden og la vår tilværelse i grus. Tenker så mye på henne idag og savner henne masse. Husker nøyaktig hva som skjedde på sykehuset selv etter narkose og morfin etter katastrofe keisersnittet, en grusom dag med fysisk vondt og sjokket over å ikke få se min lille datter i live. Hun er født på morgenen og fikk ikke holde hende før på ettermiddagen, da var hun kald og stiv, grøss. Men alikevel så nydelig og perfekt ei lita jente, dette var og er den dag idag helt uvirkelig. Det tomme rommet etter henne kan aldri bli fylt selv om vi har en go gutt i magen vi venter på. Men er mager trøst at vi har en ny verdensborger i vente og vi gleder oss masse, men lille jenta vår vil aldri bli glemt eller erstattet på noen måte. Vi savner henne og elsker vår lille tulle av hele våre hjerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare gratulerer deg med din fine jente.

Så trist dere ikke fikk feire henne idag:-(

 

Sende deg mange tanker og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille jente døde på lørdag 2.august-08...bare tre dager siden det...og jeg gruer meg til alt som skjer nå. ble litt glad for å lese at du er gravid igjen for jeg håper så inderlig at jeg blir det også... Hvordan har du hatt det i denne graviditeten, har du klart å slappe av og ikke bekymre deg hele tiden eller har det vært fryktelig vanskelig? Lille jenta vår ligger på ullevål nå men skal ned å besøke henne igjen i morgen og hun skal begraves på fredag. merker jeg har veldig behov for å høre om andre som har opplevd det samme for det føles ut som om det kommer til å sprenge inni meg eller noe sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig å føle seg sprengt innvendig osv, er nok det verste en kan oppleve som mamma. Denne graviditeten har vært full av nerver og jeg føler fortsatt at jeg er redd for å gjøre noe galt, men så er det rart at jeg skal tenke sånn siden dette er min 3. graviditet og jeg har fått 2 velskapte jenter fra før. Hvis du vil kan du sende meg en privatmelding her på bim å få msn adressa mi så vi kan snakke mere, hvis du ønsker det. Er så utrolig trist at du skulle miste din kjære lille venn. Men er her hvis du vil snakke! Lykke til med begravelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...