Ann_ Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Ja jeg har. Hva lurer du på? Kan jo fortelle litt om min erfaring. Startet med ladycomp i utgangspunktet fordi jeg hadde store mens smerter men det var jo heller ikke lenge til vi skulle prøve å få barn. Jeg var veldig dårlig under mensen. Kastet opp og måtte alltid ta hodepinetabletter grunnet migrene når jeg fikk mensen. Hadde gått på pillen i over 10 år. Byttet merke, hatt plaster osv for å prøve å få bli kvitt plagene. Startet med pillen grunnet de samme plagene. Ble borte en stund så kom de tilbake. Nok om det. Ble kvitt hodepinen tvert. Tok ikke en eneste pille på over ett halvt år. Helt sykt til meg å være. Vanligvis tok jeg med en gang jeg kjente antydning til pine fordi jeg var redd jeg skulle få migrene anfall. Jeg brukte også ladycompen når vi skulle prøve å få barn. Jeg fikk nøyaktig vite når jeg hadde eggløsning og dagene før. Har nå tatt den i bruk igjen etter graviditet og amming. Siden jeg glemte lade den opp mens jeg var gravid har jeg litt problemer med batteriet. Men det er ikke noe problem. Jeg skal sende den inn til de som selger. Har har vist stor service når jeg har hatt spørsmål osv. Det tar litt tid før ladycompen kjenner kroppen din, din syklus. Det kan gå ett par mnd hvor det er mye rødt lys, men det er for at den skal lære deg å kjenne. Det er mulig å bruke kondom i den tiden. Jeg anbefaler på det sterkeste ladycomp hvis man har problemer med andre prevensjonsmidler og smerter som kan komme av dette. Dessuten har man da hjelp til å få info om man ønsker å bli gravid. Lykke til med valget!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 hei:) takk for kjempe svar,lurte egentlig på alt:) Har ikke hatt problemer med noen av pillene,men føler liksom etter 10 år med p-piller så trenger kroppen kanskje en forandring.Er liksom ikke så mye prevansjon for menn! er litt dyrt,men de pengene går jo opp i piller uansett:)
Ann_ Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Hei igjen! Sant det, 10 år er lenge. Kroppen har kanskje behov for å ikke bli full av disse medikamentene lenger. Om man går på en pille som er dyr eller plaster så koster det jo noen pr år det også. Har gått på billig og dyre merker så om man skal se på det sånn så blir kanskje ladycomp billigere med årene. Lykke til med valget uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå