Gå til innhold

noen som bor i Steinkjer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi flytter til steinkjer etter jul og har temin i mars. Lurte på om det var flere her fra Steinkjer. Litt koselig å komme i kontakt med noen der nede før vi kommer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! så koselig.. Katti har du temin? har du barn fra før? Eg har termin i slutten av mars, vet ikkje helt sikkert enda katti for eg har ikkje vært hos legen enda. Er i uke 7. Eg har en gutt fra før på 2 år. Vi har kjøpt oss hus i frøsetåsen, kor dokk bor? Eg e utdannet lærer, men har og min mann har drevet en Ica butikk i 4 år nå, og no e det nok matbutikk. Glede meg te å jobbe som lærer igjen. Har egentlig bære jobbet 1 år som lærer siden eg blei utdanna, så glede meg masse. Bli nesten som å begynne på nytt.. Min store hobby e scrapbooking! Har hørt at det er et bra miljø på Steinkjer og at dere har fått scrappebutikk!! :) ka du jobbe som? Hobby?

Håpe du syns det e greit eg bable i vei.. Du velge no sjøl om du vil svare på alt dettan.. :) Vi kjenne no noen på Steinkjer.. Thor, min mann e fra Snåsa så de fleste vi kjenne bor der. Men glede meg te å bli kjent med mange!

Her vi bor no e det dårlig treningstilbud, har bodd i Tromsø i 4 år og savne så SATS, og aerobic. Korsen treningstilbud finnes det på Steinkjer?

Nok babling for denne gang.. snakkes?

Skrevet

God morgen! :)

Usikker på termin pga mens rot, men har troen på april egentlig. Finner det vel ut når jeg kommer til legen, skal bestille meg en time i dag så.. Vi bor på Nordsihaugen, men vet ikke om vi blir boende her etter jul pga plassmangel. Babyn var ikke planlagt, men veldig velkommen:)

Jobber ikke, men går skolen. Skal begynne 1.året på førskolelærer på levanger til høsten.

Vi har 3T her, mulighet til å ta aerobics timer både der og på kunnskapsparken:)

Lite babling fra meg på morgenskvisten, men vi tar det vel igjen utover dagen;)

Snakkes! :D

Skrevet

Ang. termin, mars mener jeg:)

Skrevet

Så bra det e treningsmuligheter der! Det glede eg meg skikkelig tel. Har areobicinstruktørkurs sjøl så i teorien kan eg ha aerobic sjøl, men eg har liksom aldri kommet meg meg nok i form sjøl te å ha det. Har vært turn trener for 13 -18 år no dettan året her i Bardu (her vi bor no) så det har hjulpet på. Men no e eg jo gravid igjen og energien akkurat no e ikkje akkurat på topp. E begynt å blitt kvalm no, går i bølger. Heldigvis blir eg ikkje så dårlig at eg spyr, men ekkelt å gå kvalm heile tia. Hadde det akkurat likens sist gang. Varte i nøyaktig en måned. Så da har eg 3 uke te med kvalmhet så det e bære å holde ut. blei kvalm i uke 6-7. E uke 7+2 no, så har ikkje vært kvalm i meir enn ei uka. Enn du korsen e formen din?

Skrevet

Er så redd for å trene skikkelig før jeg er ferdig med de "sikre" 3 mnd jeg.. Mulig det bare er tåpelig men.. Går en del turer da:) Formen er egentlig grei, litt småkvalm med brekninger, trøtt, humørsvingninger og ømme pupper. Var de symptomene som gjorde at jeg tok testen, så jeg følte meg litt bedre da jeg så hvorfor jeg var slik ;) Håper ikke kvalmen blir verre med oppkast å sånn. Men blir det, så blir det;) Syntes det var litt rart å få de symptomene allerede nå, siden jeg meste sannsynlig ikke er mer en 3-4 uker på vei. Menmen..

Din andre du venter nå du eller?

Skrevet

Ja har en gutt på 2 år fra før.

Du vet at du regner hvor langt du er på vei fra første dag i siste mens? Tenker bare siden du sier du er bare 3-4uker på vei. Dersom du hadde vært så lite tror jeg ikkje testen din ville vist at du var gravid. Det regnes ikkje fra den dagen du blei gravid, men fra første dag i siste mens. Så egentlig går man ikkje 40 uker gravid, men 38 siden de to første ukene er man egentlig ikkje gravid... Tenkte bare jeg skulle si i fra. Jeg hadde første dag i siste mens 19.juni og da i følge diverse terminkalkulatorer at jeg er i uke 7, men babyen er vel egentlig bare 5 uker gammel... Helt vanlig å bli kvalm i begynnelsen, har hatt den andre måneden med kvalme med både William og no!

Ja heilt enig med det og trening. Eg bli heller ikkje har trene hard no når eg e gravid. Tenkte mest på te etter fødselen når eg spurte om treningssenter.. :)

Skrevet

apropo humørsvingninge så e det defentlig det her og! Vi såg en film i helga, p.s I love you! Og eg seriøst grein så tåran rant heile filmen, klarte ikkje å stoppe. Skal ikkje så mye te for å få meg te å ta te tåran for tia!

Skrevet

Har hatt veldig uregelmessig menstrasjon (har hatt mensen kun 3 ganger i år) Siste gangen jeg hadd det var i slutten av mai, så tok jeg en graviditetstest i begynnelsen av juli som var negativ. (Har tatt en del tester siden mensen er så uregelmessig, for å få en bekreftelse på at jeg ikke er gravid) Så tok jeg en ny test 3. aug, som var positiv. Derfor vet jeg ikke helt hvordan jeg skal regne ut det!

Ser for meg at 3t vil bli flittig brukt etter fødselen ja..:)

Skrevet

Skjønne... Ikkje greit å vite da! Trur eg ville satsa på å komme tidlig te ultralyd ves eg va deg. Første gang eg va gravid bomma vi på termin, pga av at den siste blødninga eg hadde va så liten at dem trudde det va fæsteblødning, men egentlig va det mensen. så eg va på ultralyd første gang når eg va i uke 14 og da trudde eg at eg va i uke 19 (da man egentlig skal fare) E bæst å være litt i forkant. Eg fikk to ultralyder når vi bomma på den første. Bære koselig å få 2 ultralyder. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...