metaMORfose Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 venninnelunsj. Hva lager dere da? Jeg får besøk til helga, og det blir en venninnelunsj med til sammen 5 personer. Jeg er ingen gourmet for å si det mildt, men elsker jo mat.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Til lunch syntes jeg at en veldig god salat, med masse godt oppi er veldig greit. Og bagetter ved siden. Lett og godt i varmen, og jeg er heller ikke noen kokk, men salat klarer jeg..
2 små orkaner Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg har ofte laget en skine/purre pai med salat og baguette til. Nam nam. Veldig enkelt å lage pai og så ser det jo ut av noe:-)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 hvamed bare rundstykker med masse pålegg?
metaMORfose Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 Takk for tips. Jeg har en uke å se i kokebøker på. Pai høres spennende ut. Salat serverte jeg sist gang, og rundstykker er litt kjedelig når folk kommer langveisfra. Kanskje jeg burde benytte meg av catering.. hihi..
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Få høre hva du bestemmer deg for da =) KOs dere =)
metaMORfose Skrevet 3. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2008 Jeg lurer på om det blir skalldyr. Det kan jeg nemlig greie )) Reker, blåskjell, kreps, krabbe.. det er jo tida for det. Jeg er så glad i sjømat. Og da har man godt brød ved siden av, salat, aioli. Eller fiskesuppe. Jeg lager en mean bouillabais! Da er det offisielt, jeg har for lite å tenke på ) Men på den annen side, så ligger jeg jo her og ikke orker noe, så tenking er egentlig midt i blinken..hehe
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Oij, så deilig =) Jeg kommer=) hehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå