Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Våknet idag med stooor og bred nese, og plutselig uren/småkvisete hud. Har skjønt at dette kan være det som kalles fødetryne? Noen som vet hvor lenge før fødselen dette kan komme?
chrissi Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Det lurer jeg også på! Håper noen kan svare oss?
anette&tutta mari :) Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 hei jeg fødte jenta mi for 10 dager siden og henta bilder i går. jeg har aldri sett så tjukk ut i ansiktet som den dagen jeg fødte. hadde sikkert sju dobbelthaker.. så jeg tror litt på sånn "fødetryne" jeg bilder fra uka før og dagene etter er helt annerledes, ser ikke sånn ut i ansiktet i det hele tatt!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 merker jeg og er blitt "feit" i trynet:p
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2008 Idag er jeg om mulig enda mer pløsete i fjeset, og nesen min begynner å ligne Michael Jackson sin før alle operasjonene... Håper virkelig ikke dette har tenkt å vare veldig lenge, føler meg ikke akkurat lekker.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Jeg ble ordentlig oppblåst sist gang før fødselen. Nå har jeg vært slik en uke..................................................................skjer det noe snart!!!!
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2008 Hvor lenge før fødselen ble du det sist gang da?
Gjest Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Hadde masse vann i kroppen ellers, men ansiktet lot vente på seg. Men fikk det noen dager før. tror ikke det var over en uke, men kan jo huske feil..! Er bare så innmari utolmodig denne gangen...hehe :/
Gjest Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 haha jeg må le..jeg såg ikke ut med nr 1..for en oppblåst ballong..at ikke hele tryne sprakk .. nå må d sies at jeg hadde myyye vann i kroppen..men jeg gremmes når jeg ser på de bildene den dagen jeg fødte hehe..æsj merka d og på nr 2..men ikke sånn så d der..
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. august 2008 Hvor lenge før merket du det da?
Gjest Skrevet 4. august 2008 #13 Skrevet 4. august 2008 huff..vettu..d er så lenge siden nå ,at den hukommelsen min er ikke med meg.. d er 7 og snart 5år siden:)
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 4. august 2008 #14 Skrevet 4. august 2008 jeg har haft fødetryne i over en uke nå og de har ikke skjedd noe for meg...håper jeg føder snart så jeg slipper se ut sånn som dette=) he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå