Gå til innhold

Er det flere som er i rydde og kaste modus...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne i ryddemodus om dagen, enten rydder jeg eller så kaster jeg,,,

Og alt skal på en måte være i "orden" til babyen skal komme..

Mine to barn på 6 og 10 år, rydder rommet sitt dem og,

Dem vil vel ha rommene sine i topp stand dem og, ellers smitter det vel over at jeg holder på å rydde og dem skal også da rydde,,

Mannen min har satt seg selv til å rydde ned i kjelleren hos oss, så alle er likesom helt "rydde" klare..

Må nesten le av oss alle sammen,,,:)

Er det flere som er i ryddemodus??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har nettopp sortert klær i skapet til ho på 6år. det ble halvert. Hun har vokset sånn i det siste, at mye var for småt ja.

Deilig å få gjort det:)

Skrevet

yes yes ..samme her =))*smiler*vi rydder alle mann...og gjør i stand ...ikke bare pga bebis ..(hat hatt det i tankene i hvertfall et år ) men hjalp nok med at lille gull er på vei tenker jeg ...=)))

Skrevet

Jepp, pusser opp, rydder, vasker og kaster så mye som mulig:) Begrenser seg noe av bekkenløsning, men min kjære må stå på desto mer. Skal ha klar ny gang og nytt soverom før oktober, så vi må bare stå på:) Har malt huset utvendig nå, og kjøkkenet har og fått seg maling. Nesten litt for mye å gjøre, men det blir godt etterpå:)

Skrevet

Ja, det er deilig å få ting unna gjort,,,

Vi holdt på forrige søndag og da ble det 6 store søppelsekker med klær vi ikke brukte,,,

Så det var godt å få det vekk,,

Nå ryddes det som nevnt i hele huset, og mannen min står på og kaster og rydder,,

Jeg gjør mitt og kaster og kaster,,,,

Deilig:)

Skrevet

har vasket og kastet som aldri fø de siste 2 ukene:p mannen tror jeg er gal:p

Skrevet

Jepp - jeg skal gå igjennom rom for rom i huset og rydde og kaste fra i morgen - når jeg får gubben tilbake på jobb og junioren tilbake i bhg. Liker å ha huset for meg selv når jeg skal gjøre sånt;-) Er nok en del av redebyggingssyndromet, synes å huske jeg ble sånn sist også:-)

Skrevet

Godt at vi er flere med "bygge-rede-syndromet"

Jeg blir sånn hver gang.. dette er svangerskap nr. 4 og jeg tar nesten helt av denne gangen. Har rydda i skapene til alle i hele familien, kjøpt inn nye kommoder, kjøpt nye gardiner, vaska ned tak og vegger,

vaska alt babytøy og strøket det og lagt det i skap.

Vaska alle barnerom og vårt soverom.. Blir nesten stressa av å lese det jeg har skrevet, men godt å ha kommet så langt før tyngdekraften tar meg helt.. den siste tia skal jeg bare ruge :)

Er i uke 32 nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...