jente Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg er inne i ryddemodus om dagen, enten rydder jeg eller så kaster jeg,,, Og alt skal på en måte være i "orden" til babyen skal komme.. Mine to barn på 6 og 10 år, rydder rommet sitt dem og, Dem vil vel ha rommene sine i topp stand dem og, ellers smitter det vel over at jeg holder på å rydde og dem skal også da rydde,, Mannen min har satt seg selv til å rydde ned i kjelleren hos oss, så alle er likesom helt "rydde" klare.. Må nesten le av oss alle sammen,,, Er det flere som er i ryddemodus??
Trulte76 Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 jeg har nettopp sortert klær i skapet til ho på 6år. det ble halvert. Hun har vokset sånn i det siste, at mye var for småt ja. Deilig å få gjort det:)
lillegulletvårt=) Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 yes yes ..samme her =))*smiler*vi rydder alle mann...og gjør i stand ...ikke bare pga bebis ..(hat hatt det i tankene i hvertfall et år ) men hjalp nok med at lille gull er på vei tenker jeg ...=)))
temine Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jepp, pusser opp, rydder, vasker og kaster så mye som mulig:) Begrenser seg noe av bekkenløsning, men min kjære må stå på desto mer. Skal ha klar ny gang og nytt soverom før oktober, så vi må bare stå på Har malt huset utvendig nå, og kjøkkenet har og fått seg maling. Nesten litt for mye å gjøre, men det blir godt etterpå
jente Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 Ja, det er deilig å få ting unna gjort,,, Vi holdt på forrige søndag og da ble det 6 store søppelsekker med klær vi ikke brukte,,, Så det var godt å få det vekk,, Nå ryddes det som nevnt i hele huset, og mannen min står på og kaster og rydder,, Jeg gjør mitt og kaster og kaster,,,, Deilig:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 har vasket og kastet som aldri fø de siste 2 ukene:p mannen tror jeg er gal:p
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Jepp - jeg skal gå igjennom rom for rom i huset og rydde og kaste fra i morgen - når jeg får gubben tilbake på jobb og junioren tilbake i bhg. Liker å ha huset for meg selv når jeg skal gjøre sånt;-) Er nok en del av redebyggingssyndromet, synes å huske jeg ble sånn sist også:-)
rubin Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Godt at vi er flere med "bygge-rede-syndromet" Jeg blir sånn hver gang.. dette er svangerskap nr. 4 og jeg tar nesten helt av denne gangen. Har rydda i skapene til alle i hele familien, kjøpt inn nye kommoder, kjøpt nye gardiner, vaska ned tak og vegger, vaska alt babytøy og strøket det og lagt det i skap. Vaska alle barnerom og vårt soverom.. Blir nesten stressa av å lese det jeg har skrevet, men godt å ha kommet så langt før tyngdekraften tar meg helt.. den siste tia skal jeg bare ruge Er i uke 32 nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå