Gå til innhold

Da avblåser vi forsøket... =) =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er med litt blandede følelser vi bestemmer oss for å vente med å bli gravide. Vi har forsøkt siden i mars, uten hell. Grunnen til at vi velger å vente er at vi skal gifte oss 1. august 2009. Det vil si at hvis jeg hadde blitt gravid nå, hadde bebien vært knappe 2 mnd når vi skal gifte oss. Tenker at å gifte seg er så spesielt at jeg ikke vil ha masse annet å tenke på samtidig. Vet jo at det er slitsomt de først mnd etter fødselen. Selve bryllupsdagen blir jo annerledes med en liten man må amme og passe på. I tillegg må man ta seg av bebien dagen derpå... Det er mye ekstra å ta hensyn til, føler vi.

Vi har en liten på 2 1/2 år og skulle gjerne hatt en liten allerede, men vi har ikke følt oss klare før i mars i år. Til tross for at vi veldig gjerne ønsker et til, tror vi det blir best å vente til at bryllupet er vel overstått.

Er det noen i samme båt? Eller som har vært der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er jeg:) skal egentlig bytte nick da....men vi har og bestemt oss.Føler oss ikke heeeelt klare alikevel.Tulla er 2,5 år og tror vi vil ha henne litt alene enda:)

Skrevet

Hvis dere ønsker å vente er det jo ikke noe problem, men jeg ville heller fremskyndet bryllupet enn å utsette prøvingen i alle fall ;-)

Men jeg er ikke noe "bryllupsdame", så jeg ser nok ikke helt det store ved å gifte seg ;-)

Lykke til uansett.

Skrevet

Å, så godt å høre at det er flere som ikke får to tette. Føler at alle har fått to tette og at det er det som er det beste for barna...

Er det virkelig så ille at det er 4 år mellom?

Skrevet

Vi kan ikke fremskynde bryllupet, av mange årsaker. Dessuten har jeg lyst til å gifte meg uten kul på magen og hormoner i sving ;)

Skrevet

lurer liksom på om jeg heller vil det enn å ha det så stress som mine venninner har det.Da er den elsdte mer selvstendig og kan hjelpe til hvis de ønsker det.Kanskje de forstår mer rundt det og er ikke så avhengig av oss mammaer:)

Skrevet

Ja, det har jeg også tenkt på. I tillegg er gutten vår er veldig sjalu på kusina si når jeg eller bestemoren hans vier henne oppmerksomhet...

Det føles iallefall riktig for oss å vente. Jo mer jeg tenker på det, jo mer tilfreds blir jeg med avgjørelsen vår =)

Skrevet

Lykke til om ett år...

Da blir du gravid på bryllupsnatten skal du se ;-)

Skrevet

jeg hadde trolig heller kjørt på nå, og heller utsatt bryllupet... ville helelr satset på å fått 3.5 år mellom barna mine enn 4.5... ikke sikkert du blir gravid ed en gang heller. Så jeg hadde latt datoen ligge på is, kjørtpå:og satt ny dato den dagen jeg ble gravid igjen...

Skrevet

Det hadde vi nok også gjort hvis vi hadde hatt mulighet å gjøre noe med datoen...

Skrevet

4 år er fint mellom det ;o) Vi får 3 år og 10-11nd mellom våre, og selv om det ikke var helt frivillig så er jeg egentlig glad for det nå. Så mye mindre pes på mange områder når man ikke har to tette :o) Spent på å se hvordan sjalusien blir :o))))

Skrevet

hehe sjalusi tror jeg det blir uansett, avhengig av alder. Venninna mi har ti år mellom sine og eldste jenta er så utrolig sjalu på minste at det er helt forferdelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...