Gå til innhold

Hva har dere med til babyen på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av klær. kun klær eller også såpe , shampoo og div ??

Jeg har med: sparkebukse, luer, "jakkepose", sokker, boddy...

hvor mange sett med boddy, sparkebukse skal jeg ta med? regner ikke med å være der lengere enn 3-4 dager! er det ikke så pass lenge en skal være på sykehuset? :-) TAKK for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tar kun med hjemreise klær jeg.......har jo alt der oppe...

kjøper sikkert en liten bamse også å ta med...

ellers blir det pakket teppe og bilsete,

Skrevet

Bodyer,

sokker

teppe

egen dyne

sparkebukse

helseteppe

og en liten lue

og kluter...

Skrevet

Hvorfor i alle dager har du med dyne, og kluter?????

Skrevet

Klær til hjemreise

Smokker (i tilfellet)

Regner med at man får låne resten på sykehuset

Pappa`n skal ha med bilsete, teppe og evt dyne når han henter oss.. (venter i slutten av sept)

Skrevet

Jeg ble tipset om å ligge å sove i noen netter på lammeskinnet babyen skal sove på og ta med det på sykehuset. Da lukter det deg (trygt) i sengen dens.. selv har jeg gått til inkjøp av en sånn liten firkantet madrass med kant rundt.. hmm..husker ikke hva de heter.. Den har jeg brettet ut og sover på nå i nettene før det store skal skje! Tar med den i stedet for lammeskinnet.. Hver sin smak. :)

I tilegg har jeg en spilledåsekosedyr som jeg har spillt mye for magen som jeg også tar med! gøy å se om hun gjennkjenner den da!

Bare for spenningens og morroskyld har jeg tatt med diverse antrekk til babyen også!. Har jo gledet meg veldig til å se henne i de klærne!! hva med deg??

Masse lykke til da! :))

Skrevet

Dyne skal jeg ha med når vi skal reise hjem, da er det godt å ha en dyne i bilsete...

Og jeg vil vakse barnet mitt med våre egne kluter..

Jeg skal bo på pasiethotellet og da føler jeg at jo mer jeg har med hjemmenifra, jo bedre er det..

Dette er mitt 3. barn, og jeg bodde på pasienthotellet med nr 2, og hadde med de samme tingene til henne..

Men nr 1, var ikke pasienthotellet bygget, så da lå jeg på sykehuset, og da hadde jeg ikke med så mange ting...

Men, vi er forskjellige og det viktigste er jo at du har med ting du er komfortabell med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...