en av hver Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Når kommer den igjen? Jeg får nok, for jeg hadde sist, men husker ikke når den kom.
my babyboy - Har født!!! :) Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 jeg har så vidt begynt og få den nå.... er 24+5
**Lillemy** Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Tror dette er veldig forskjellig... Jeg fikk den i uke 8...
Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg fikk den rundt uke 12-13 tror jeg det var. Ser ut som det er veldig forskjellig ja Ikke alle som får den heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå