Gå til innhold

Tiden flyr!!! siste dag her på 2. trim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så fort tiden har gått! Synes nettopp jeg gikk over på 2. trim, og i morgen er det over på 3.. :)

Flere som begynner å kjenne litt "panikk" for å få alt klart til babyen kommer? Her gjenstår det endel oppussing. Har handlet inn det mest nødvendige som seng, vogn, bilstol, stellebord og litt klær i forskjellige størrelser.

Hva slags størrelser kjøper dere klærne i? Har kjøpt mest i str. 56, endel i 62, men har veldig lite i str. 50.. Hvor mye trenger man i de minste størrelsene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har (heldigvis) en uke igjen her inne hehe :)

Begynner å få litt panikk ja! Vi har bare kjøpt småtteri enda selvom jeg hadde lovet meg selv å begynne tidlig denne gangen.

Vi har jo seng, kurv, vogner osv etter datteren vår da, men det er fortsatt endel vi trenger. Begynner vel å kjøpe inn nå etter at vi har vært på 3d ultralyd og fått bekreftet kjønnet nå til tirsdag.

Min datter var gjennomsnittlig i lengde og litt over i vekt da hun ble født (3750 g og 50 cm) og hun brukte str 50 i hvertfall 2 mnd, 56 brukte hun i 3-4 uker og 62 var vel den str hun brukte lengst.

Jeg er en av de som får helt mark av å se babyer i altfor store klær da, hvis man ikke er så nøye på at det skal passe perfekt så kan man jo bare brette opp på armer og ben.

Skrevet

Oi.. Ja da må jeg nok ut å shoppe litt mer klær i str. 50.. uff, det var jo "leit".. hehe ;)

Dette er vår første, så jeg bruker gjerne litt ekstra penger på fine klær som passer. Vi vet ikke kjønnet da, men har heldigvis funnet endel fint i nøytrale farger. så blir det mer gutte/ jente- tøy når babyen endelig kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...