Gå til innhold

Blødninger uke 8 el. 9, noen som har hatt det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er ca. 8 eller 9 uker på vei. Hadde en mindre bløning for ca. 2 uker siden, og nå har jeg blødd i ca. 1 døgn igjen. Er ganske bekymret, og lurer på om babyen lever. Er det noen som har opplevd det samme, hvor det gikk bra?Det begynte med friskt, rødt i går, og kom brunt i morges. Nå er det rødt igjen, med noen klumper el.l. (unnskyld detaljene). Det er ikke store mengder i det hele tatt, men sånn at jeg må gå med papir i buksa, omtrent som i begynnelsen av en mensturasjon. Forøvrig går jeg og fryser voldsomt hele tiden og er slapp og sliten - men har en halsbetennelse, så det kan like gjerne skyldes det - eller er det et faretegn, det også? Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blør. Mye. hadde samme som deg i begynnelsen. Jeg ble da kjempe bekymret og tok innvendig ul. Og ja det var et bankede hjerte. Jeg ahr og blødd klumper. Men Han som tok Ul, sa at hvis jeg så mere klumper, så skulle jeg si ifra med ei gang!

Såe. Det kan fint gå bra.

Men ta en sjekk!

Lykke til.

Skrevet

Åh, du burde ringe legen, så får du nok en innvendig ul. Jeg har vært gravid to ganger før nå.. Har blødd begge gangene.. Den første gangen mistet jeg, men ikke den andre. Jeg blødde tre ganger den gangen det gikk bra.. Blødde to dager i strekk den ene gangen.. Akkurat som deg slik at jeg måtte ha papir i trusa.. Men så gikk det over.. Men du burde få deg en ul. Er så vondt å gå rundt og være redd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...