Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Har ikke gjort noen ting idag, bare vært på sofaen, sett film med barna. Og til og med sovet litt. En unskyldning er at jenta mi hadde feber igår, og at det tordnet og lynet så i natt at det ble lite søvn.. Nå skal det spises middag, så får vi gjøre litt fysiske ting etterpå.. *kan noen sende meg litt arbeidskraft og lyst?*
Mille** Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Du kan få både arbeidskraft og lyst av meg! Her har det vært full guffe siden jeg stod opp kl 8, har vasket x antall maskiner med klær, vasket kjøleskapet, montert div senger og hyller kjøpt på Ikea i går, ryddet, støvsuget, tørket støv osv osv. Er full av energi i dag, deilig med sånne dager hvor man virkelig får unna ting. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 Ja da har jeg stikk motsatt dag av deg!!!!!!!!!!! Har nå satt på en vask med klær, og føler meg utkjørt hehe.. Er nok ikke helt i form, pluss lite søvn.. (er gravid i 29 uke, så det gjør jo også sitt). Men skal legge sammen tonnevis med klær nå, så føles det som jeg har gjort masse. Har dere flyttet siden dere har handlet så masse på Ikea? Hørtes veldig gøy ut med noe nytt. Liker Ikea jeg. Ikke så lenge siden jeg også sved av noen tusenlapper der. Og trenger mer etterhvert. Bor i ett evig oppussingsprosjekt..
Mille** Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Neida, har ikke flyttet, men ungene trengte en del nytt til rommene sine. Minsten har fått det utrolig flott på rommet sitt nå, skikkelig system på lekene sine. Før var det bare kaos. Ikea har utrolig mye fint, masse praktiske ting og tang. Tusenlappene går fort der inne. ;o) God bedring! )
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Vi har ikke hatt sløvedag.. Har feiret 2årsdag =) å nå ligger han med feber stakkar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå