Gå til innhold

Dette med voldtekt, egentlig....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha lest her inne at man må ta visse forhåndsregler på hvordan man kler seg.

Jeg synes det er forkastelig. På stranda kan man da risikere at mannfolkene bare kaster seg over en?

Alvorlig talt, synes det sier mye om kvinners syn på menn. Er de bare dyr de da?

Forhåndsreglene man som kvinne bør ta er å gå flere sammen og banke livskiten ut av psykoen. Eller skal man få et tilnermet muslimsk samfunn der man må dekke seg til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det har lite å si hvordan en kler seg. Selv tar jeg forholdsregler på at jeg ikke beveger meg alene ute om kvelden i risikoområder. Synes ikke det sier så mye om synet på menn når noen sier at en skal tenke på antrekk, det sier noe om synet på voldtektsmenn og det er to meget forskjellige ting.

Skrevet

Tror voldtekt handler mer om å være på feil sted til feil tid enn hvordan man kler seg...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...