Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Mener å ha lest her inne at man må ta visse forhåndsregler på hvordan man kler seg. Jeg synes det er forkastelig. På stranda kan man da risikere at mannfolkene bare kaster seg over en? Alvorlig talt, synes det sier mye om kvinners syn på menn. Er de bare dyr de da? Forhåndsreglene man som kvinne bør ta er å gå flere sammen og banke livskiten ut av psykoen. Eller skal man få et tilnermet muslimsk samfunn der man må dekke seg til?
EinFrosk Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Tror det har lite å si hvordan en kler seg. Selv tar jeg forholdsregler på at jeg ikke beveger meg alene ute om kvelden i risikoområder. Synes ikke det sier så mye om synet på menn når noen sier at en skal tenke på antrekk, det sier noe om synet på voldtektsmenn og det er to meget forskjellige ting.
Laybik Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Tror voldtekt handler mer om å være på feil sted til feil tid enn hvordan man kler seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå