Gå til innhold

Hvor mange kvm er hjemmet deres?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

..å hvor mange er dere i familien? -

hvor mye betaler dere i husleie/lån i mnd?

er dere begge i jobb? eller studenter? leier eller eier dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi eier og er 3stk (snart 4). Huset er 239 i bruttoareal, 179 i bruksareal (eller hva det nå heter). Vi er begge i full jobb og vi betaler ca 8500 pr mnd i huslån.

Skrevet

Vi eier liten enebolig på 107kvm, betaler nå litt over 10 000 pr mnd i lån (med den høye renta). Vi er tre stk i familien. Begge to i jobb (når jeg ikk er i permisjon)

Skrevet

Vi eier og er 3, snart 4 stk. Vi har ett rekkehus på 100 kvm, og betaler 13000 i mnd på lån. Sambo er i full jobb, og jeg i halv stilling.

For litt under 2 mnd siden så bodde vi 3 i ei leilighet på 39 kvm... Hehe. Så alt er mulig. Er så himla dyrt å bo her vi bor!

Skrevet

vi eier og det 80 kvm, vi er 3 stk. Alt for lite etter min mening og vi vil flytte. Tror vi betaler rundt 7000 er ikke helt sikker, mannen som styrer det der. Gubben jobber, jeg er nettopp ferdig utdannet men har ikke noe jobb for øyeblikket.

Skrevet

her har vi 40 kvm,, liiiite.. er bare meg og snuppa da, men begynner å bli trangt:)

Skrevet

Eier et rekkehus.. 101kvm.. vi er 2 voksne og en liten gutt.. Samt hunden våres... Betaler nå litt over 10.000.- i mnd på lånet..

men skal kjøpe hus nå innen en mnd tid.. legger våres ut til salgs 18 August.. =)

Da blir det garantert høyere lån pr mnd og mere kvm.. :P

Vi er begge to i jobb ( men jeg kutter antagligvis ned noe siden jeg starter på skolen igjen i september). =)

Skrevet

78 kvm leilighet

500 i lån, ca 800 i husleie til sameiet

begge i jobb, jeg i permisjon nå

selveier

Skrevet

og vi er 3 stk, meg sambo og lille Jonas :)

Skrevet

Vi har 70 kvm. på tre stk. men minsten er bare seks måneder, så det holder en stund til.

Betaler ca 14000 pr mnd i lån + fellesutgifter. Er stramt, men når begge er i full jobb så går det også.

Skrevet

Vi har rekkehus på 128 kvm, er 3 stk og betaler 17000,- i mnd.

Vi er begge i full jobb.

Skrevet

Har 76 kvm borettslagsleilighet. Vi er 4, 5 med stedatter. Betaler nesten 8500 på lånet og 3500 i husleie. DYRT og LITE! Vi flytter i løpet av neste vår/sommer.. :-)

Skrevet

vi har 65 kvm og 4 stykk, lite. Har budd her i 3 år og begynner å bli lei nå, studentbolig. Men nå er hvertfall mannen ferdi å studere så da kanskje vi kan finne noe litt større i løpet av året

Skrevet

vi betaler 5000 i mnd inkludert strøm og kommunale utgifter da så er billig! Jeg er student noen år til

Skrevet

Jeg eier.

50 kvm selveierleilighet i firemannsbolig.

Har økt ca. 450 000,- i verdi siden jeg kjøpte den før den var bygget, i 2004.

Har lån på 840 000,- i Husbanken, og betaler ca. 5500,- i mnd.

Skal studere til høsten.

Skrevet

Og ja, vi er tre stk som bor her. Meg og mine to barn på 4,5 år og 1,5 år.

Skrevet

102 kvm

Er 4 i familien

Betaler ca 13-14 tusen i mnd.

Er i jobb begge to

Eier.

Håper på å bygge et hus som er ca dobbelt så stort som det vi har nå, mulig det skjer til neste år. *håpe håpe*

Skrevet

Huset vårt er 150 kvm. Vi er 4 stk.

Betaler vel rundt 12000 i mnd i lån.

Begge er i jobb, men jeg har permisjon for øyeblikket.

Skrevet

77 kvadrat leilighet

Vi er to voksne og en på 20 mnd.

Betaler 14 000 i lån og 3500 i husleie (eier, men husleia inkluderer også litt fellesgjeld.

Begge er i jobb.

Skrevet

vi er 3 stk,har 141km delt på 2 flater tenker jeg det er og har ca 14 000kr i lånet vårt.Begge er i full jobb

Skrevet

Vi er to voksne og en liten på 2 1/2 år. Eier en leilighet på 70 kvm. Betaler ca. 12500,- /mnd. Er skikkelig lei av aldri å ha nok lagrings- og skapplass. Driver å flytter på ting hver gang jeg vasker omtrent... Frustrerende. I tillegg har vi endel besøk da vi har flyttet til en annen landsdel. Har bare 2 soverom. Dvs at besøket bruker rommet til mini og det forstyrrer nattrutinene hans...

Drømmen er å bygge eget hus ved sjøen =)

Skrevet

- enebolig 400 kvm (vi bruker sikker bare 300 av dem)

- vi er 1 voksen og 3 barn

- vi betaler 5200 i mnd i lån

- kun en inntekt her

(huset er kjøpt for 10 år siden og jeg har bukt en del penger på å få det stort, moderne og egentlig beboelig)

Skrevet

enebolig 118 kvm

2 voksne+2 barn

litt under 1 mill i gjeld,betaler 7500-7600,-i mnd

Mannen jobber fullt og jeg 60%

Skrevet

litt over 200 kvm, men 50 kvm er leilighet i kjelleren.

Uthus på 30 kvm.

Vi eier.

Betaler altfor mye i lån i mnd :-(

vi har begge to jobb.

Er 2 voksne og 2 barn i fam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...