Cassandra80 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jobber på småbarnsavdeling i barnehage, og sliter med bekkenløsning. Er nå kommet til rundt uke 30. Er nå sykemeldt 50 %, så jeg jobber 40 % stilling (har egentlig 80 %). Går halve dager. Men begynner å kjenne på at dette også blir for mye. I går, på en lørdag, ble jeg litt skremt. Jeg fikk ikke til å trå ned på ene foten, den jeg pleier å ha smerter nedover. Når jeg prøvde å gå så kjentes det ut som om noen kjørte en kniv inn i låret mitt. Slik gikk jeg halve dagen, ble litt bedre om jeg satt i ro en stund, men kom tilbake etterhvert som jeg prøvde å gå litt. Men utpå kveldingen ga det seg, og i dag er jeg ganske grei i foten. Hva tror dere? Er det et tegn på at jeg burde ta det enda mer med ro, eller hadde dere prøvd dere i jobben litt til? Hører vel med til historien at jeg har en 2-åring hjemme som krever sitt også da. Vil gjerne høre meingene deres.
gull i magen87 Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 hei:) sykemeld deg mer. du skal jo fungere både for 2 åringen din og etter fødselen.
Cassandra80 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 heiser denne en gang jeg......
hønsemor Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg ville sykemeldt meg. Har selv vært sykemeldt det meste av våren, men det er pga at jeg har vært så utrolig slapp og sliten. De fleste var enig med meg og de begrunna det med at jeg også har barn hjemme som jeg må ta meg av. Jeg har to da, men det er jo det samme. Du kan jo alltids gå tilbake i jobb viss ting bedrer seg, men så har du jo ikke SÅ lenge igjen til du skal ha baby da. Noen sa til meg: Husk! Det er forseint å ta det med ro seinere. Det er nå du er gravid og trenger det!
Cassandra80 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 Godt å ha noen som sier sånne kloke ord til deg. Jeg har jo det jeg også, men grunnen til at jeg sliter litt med å sykemelde meg helt er vel at jeg går i vikariat. Egentlig bare til midten av august, men fikk forlenget til jeg skal ut i permisjon. Føler det ble litt teit hvis jeg må sykemelde meg nå, og jeg fikk vikariatet forlenget til perm. Men prøver å tenke sånn at jeg må fokusere på helsa mi og 2 åringen min jeg har hjemme.
Madamina Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Få mer sykemelding. Jeg presset meg med BL sist gang og ble ikke kvitt smertene før 16 mnd etter fødselen. Det er jo ikke din feil om jobben ikke kan gi deg bedre passende arbeidsoppgaver (plassere deg på kontor f. eks)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå