SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 som har problemer med stivhet i beina?
lille_Harepus Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Hadde et Hastesnitt men har ikke merket noe stivhet i beina.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Har hatt 2 katastrofesnitt men har ikke merket noe stivhet i bena noen av gangene. Hvor lenge siden tok du hastesnitt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå