Gjest Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 jeg er født 080377 og han 050774 han har reist for å ha en tenke pause, jeg så det ikke komme, men nå vet jeg ikke om jeg klarer å ta han tilbake.. noe som kan se på meg?
Kristine_88 Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 spår egentlig ikke så mye om dagen.. men jeg føler han vil komme tilbake.. du kommer til å tilgi han på sikt.. og jeg trur det vil bli dere to bare ta tiden til hjelp :)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 tusen takk!! er livredd for å ta han tilbake.. men bør vel gi det en sjanse siden jeg er gravid... igjen tusen takk!!!
Kristine_88 Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Lurt å gi det en sjangse da ja :) Får du frem noe evt. graviditet på meg dette året? Gutt eller jente i såfall? Går det bra da?
Gjest Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 ser deg gravid ved årsskifte, med en liten gutt, og det vil gå bra ser du om det blir lang tid før han kommer tilbake til meg.. savner han så det gjør vondt..
Kristine_88 Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 takk takk.. så spennende.. Tror det vil gå et par måneder altså...
Gjest Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 milde himmel.. så lenge klarer jeg det ikke desverre.. jeg orker ikke gå gjennom det her nå i graviditeten også.. har nok med meg selv og snuppa da kjenner jeg!
Gjest Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 flere som har sagt det vil gå uker, men jeg er ikke klar for det i det hele tatt.. jeg har ikek ønsket dette overhodet! jeg ville ordne opp her og nå, jeg ville vi skulle jobbe sammen for å finne ut av dette.. men kan jo ikke tvinge mannen.. nå spørs det bare om jeg vil når jeg skjønner det vil ta tid.. men, men man kan jo aldri vite.. han får nå ta kontakt når det passer han, så får jeg se da.. takk for at du så på meg kokkosbolla, det satte jeg pris på!
Gjest Skrevet 3. august 2008 #11 Skrevet 3. august 2008 Spår ikke, men litt god magefølelse har jeg noen ganger. Fikk lyst til å svare deg. Han kommer tilbake, tror ikke det blir lenge til, føler bare dager jeg da.Føler at det bare er litt tull rundt det at han dro, tullete greier, noe barnslig noe, forstår du, does it make sence? Du vet, når man gjør noe litt overilt fordi man er litt sår eller barnslig akkurat da. Klem og gode tanker til deg og dine, også han
Gjest Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 tusen takk mette elisabeth! jeg håper du har rett, for det var virkelig noe som ble blåst ut av proposjoner som skjedde!! og ja han har pakket og dratt i sinne det er veldig tydelig her.. jeg får smøre meg med tålmodighet og håpe og sende gode tanker.. jeg kjenner jo at jeg vil gi det en sjanse til.. tusen takk for klemmene, de varmer, sender noen tilbake også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå