Gå til innhold

Hei alle april mammar!


marianne28

Anbefalte innlegg

Da var jeg jammen gravid igjen, litt fortere en planlagt... Har en gutt på 8 måneder, og tenkte egentlig vi skulle kose oss med han i et par år! Men når det først ble som det ble, så er jo ingenting bedre:) Tenk at det er et lite gull der inne i magen igjen. Alt er helt fantastisk!

Noen flere som har baby rundt åtte måneder fra før her?

 

Var medlem av november klubben sist gang, uten å være særlig aktiv. Skal prøve å være mer med denne gang:)

Er det noen fra Trondheim/Malvik her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen inn hit, Marianne!

Jeg er også fra Trondheim, og har termin 10. april? Når er din termin? Så hyggelig med to tette da! Dette blir mitt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på terminen. Har ikke helt kontroll på når jeg hadde sist mens. Men tror det skal være rundt 14. april:) Så det er nå ganske så samtidig som deg. Kanskje vi blir blir liggende på sykehuset sammen!

 

Hadde vært kos og satt i gang noen BIM treff etterhvert. Det er sikkert flere av oss aprilmammar i Trondheim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer med ny baby i magen:) Jeg bor også i Trondheim, og har termin 10.april. Dette er min første graviditet. Artig å se at d er flere fra barteby`n her inne, som har termin nær min egen. Vi får satse på et bim-treff etter hvert ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei.

Jeg har en gutt på 18 månder og venter ven ny i april, 16 tror jeg terminen min er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at vi blir en fin liten trondheims-gjeng etterhvert! Vi må nok få igang noen bim-treff!

 

Jeg skaffet med jordmor idag, og helsestasjonen sa det var veldig bra å være så tidlig ute! Så jeg anbefaler alle å ringe å sikre seg "plass" så fort som mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...