(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hvordan går det? Så langt i dag har jeg spist/drukket: frokost: 2 kaffelatte på soya, bringebær med fløte lunch: salat med jarlsberg og salami middag: vet ikke enda... Jeg satser på store tall til fredag asso! *ler høyt*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 jepp! Det gjør jeg. Nam nam nam!
Monajenten Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Juhuuu!! :-) Frokost: Nutrilettshake Lunsj: To grove skiver med hvitost og cherrytomater Middag: Tror det blir kjøttkaker i dag Meg og mini skal ut og spille fotball etterpå, så da blir det ihvertfall litt trening;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Tuddelu!! Frokost: 2 skiver med pålegg, og 2 egg Lunsj: Kokesjokolade?! Middag: Aner ikke enda.. må snart lage noe.. kylling, kanskje Tatt 60 armhevninger i dag, opp mot veggen vel og merke, men likevel! Skal rocke litt ikveld Og sist, men ikke minst, jeg er UNDER ferie-oppgangen min igjen :) Og det til tross for at jeg var i bursdag igår! JUHIU!
melkekua™ Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Frokost: 2 ketolysebrødskiver, ene med baconost/hvitost den andre med skinke/hvitost. Lunsj: Egg & bacon Middag: Blir kjøttdeig og spagetti (har kjøpt meg lavkarbopasta fra dialife - 5g pr servering) Sjekk bloggen med alle godsakene ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2008 så flinke vi er!! Virkelig altså!! Melkekua! Fortell hvordan den pastaen smakte etter du har spist den da! Har du smakt lefsene enda? Blir minipizza til middag her av mama lupes. Lille fikk bestemme og da ble det det. hehe.
melkekua™ Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 TinkerBelle: Det skal jeg vettu ) Blir matlaging rett rundt hjørnet her nå. Har ikke smakt lefsene ennå, men gleder meg masse! Hva pleier du å legge på den hjemmesnekra pizza'n? Trenger litt inspirasjon. Og hvordan gjør du det med steking?
frk Nilsen Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Huff jeg er svak, men en flink kaffegjest.... Sier ikke nei takk når jeg blir tilbudt deilige hjemmebakte(fortsatt varme) kanelboller..... Resten av dagen har væt sunn da.... Frokost: 3 ryvita med magert pålegg Lunsj: Fedon müsli med lett yogurt Mellom: De deiligste kanelboller(kan ikke være frekk å si nei, når verten har bakt til jeg kom) Middag: Rødspette med salat og grønnsaker, remulade laget av mager kesam. Bøyer meg i støvet for dere flinke damer! Stor klapp på skuldra til dere =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2008 jeg tiner lefsene mine, for jeg kjøpte jo 4 pakker liksom. hehe. Så smører jeg tomatpure eller sukkerfri ketchup på bunnen, har på ost, løk, pepperoni /skinke/stekt kjøttdeig om jeg feks har rester fra taco/salami/du kan sikkert også ha stekte kyllingbiter på. Sopp er sikkert også godt. Så steker jeg den i ovnen til den er ferdigstekt på toppen og osten er smeltet alt ettersom man liker pizzaen sin stekt. Det tar ikke mange minuttene i forvarmet ovn altså. Kanskje 5 minutter? Har ikke tatt tiden, er bare innom å ser litt nå og da. Skorpa blir som regel sprø og bunnen litt sprø men ikke knekkebrød liksom. Mmmmm.
melkekua™ Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 Takk for tipset ;o) Fryser du hele pk, eller deler du pk i to? Spaghetti'n smakte forresten som vanlig pasta ) jeg ble utrolig overrasket. Kommer til å bestille mer av den senere ja!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. august 2008 oh! må prøve den spagettien jeg også da! nam nam! Blir jo å spise litt fullkornspasta og sånt når jeg er i mål eller nærme målet mitt da. Kan jo ikke være i ketose resten av livet. hehe. jeg deler opp pakken og fryser to og to lefser. Da tiner de på noen få strakser og jeg kan ta opp når jeg har lyst på.
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 3. august 2008 #14 Skrevet 3. august 2008 Frokost: En banan og et glass vann (er ikke noe frokostmenneske...) Lunsj: 2 polarbrød med ost og skinke (sikkert ikke så sunt, men fikk så lyst på) Middag: Tortillas hos svigers. Mye grønt, lite dressing og saus. KJøttdeigen var steikt uten saus siden svigerfar ikke liker den, så den slapp jeg=) fy-mat: 1/4 bolle hos svigermor, et glass brus. Flink jente: 1 t og 15 min knallhard trening på sats - sykkel, stepmaskin, 3d-mølle i oppoverbakke og styrketrening på apparater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå