Mayken Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hadde besøk av ei venninne på onsdag, da hadde eldste sønn kastet opp kvelden før, men de trodde det var pga noe annet enn omgangssyken. Torsdag kjørte hun meg til sykehuset. Fredag hadde minstemann kastet opp. Og i dag ligger mannen og mellomste og kaster opp. Jeg sliter med kvalme og brekkninger og oppkast (ekstrem svangerskapskvalme) Har akkurat begynt å komme meg ovenpå. En omgangssyke vil ta knekken på meg igjen. Når kan jeg anse faren som over, at jeg har sluppet unna? Noen som vet?
Fire småtroll Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Min mamma jobber på sykehjem, og der regner de det på 12-48 timer (de isolerer jo pasienter som får dette). Men, det finnes noen typer omgangssyke med lenger inkubasjonstid, og også som er mer smittsom, da er den som har vært syk smittsom i flere dager etter at den har blitt frisk. Det var denne typen omgangssyke som gikk i fjor høst/vinter som var så vanskelig å bli kvitt fra barnehager osv. Men i utgangspunket ville jeg regnet meg som sikker hvis jeg ikke var blitt syk etter to døgn, det er det som er det mest vanlige.
Mayken Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 da får jeg krysse fingrene for at jeg slipper. Kjenner jeg blir kval og vil kaste opp bare ved tanken...hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå