Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Er det flere her som har bikket 30 år og er i gang med å prøve å bli gravid for første gang? Føler meg liksom litt gammel og sent ute, jeg.. ;-) Fikk min første ordentlige menstruasjon etter at jeg sluttet med p-piller i dag, og håper det blir en av de siste i denne omgang.. Er 30 år og bor på indre østlandet.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Du er ihvertfall ikke helt alene.. jeg er også 30 år. Ikke vært gravid før og ikke prøvd heller.. (prøvd desperat å unngå det..hehe) Sluttet med p-pille i mai, ventet til første ordentlige mens etter det, før vi satte igang å prøve. De 2 første perioder har det ikke skjedd noe, så vi krysser fingrene for at alle gode ting er 3. Jeg har også lurt på om jeg er litt gammel 1.gangsprøver.. fra østlandet jeg også :-)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 Godt å høre at det er flere av oss:-) Stort sett alle venninner har barn, så man blir jo litt påvirket av det.. Men de sier jo at gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende ligger rundt 29 år, så kanskje vi bare er litt underrepresentert i dette forumet? Uansett: Lykke til! :-)
Dotten Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Hei! Vi er flere over 30 år på denne tråden, både 1. gangs og fleregangs Du er velkommen inn... Lang tråd hvor vi skravler om alt http://www.dinbaby.com/forum/thread/138136018
Gjest Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg er 31 og prøver for første gang.. er i 5 pp nå, og håper det skjer noe snart.
**micke** Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 heia jeg blir 30 i år, og vi prøver på første nå. vi er vel i vår 2. (aktive) pp, men det er vel bortimot 14 mnd siden jeg sluttet på pillen... er fra vestlandet og hos meg er det ingen i venneflokken som har starta enda!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå