Gå til innhold

1.gangsprøvere over 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som har bikket 30 år og er i gang med å prøve å bli gravid for første gang? Føler meg liksom litt gammel og sent ute, jeg..

;-) Fikk min første ordentlige menstruasjon etter at jeg sluttet med p-piller i dag, og håper det blir en av de siste i denne omgang.. Er 30 år og bor på indre østlandet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ihvertfall ikke helt alene.. jeg er også 30 år. Ikke vært gravid før og ikke prøvd heller.. (prøvd desperat å unngå det..hehe)

Sluttet med p-pille i mai, ventet til første ordentlige mens etter det, før vi satte igang å prøve. De 2 første perioder har det ikke skjedd noe, så vi krysser fingrene for at alle gode ting er 3.

Jeg har også lurt på om jeg er litt gammel 1.gangsprøver..

fra østlandet jeg også

:-)

Skrevet

Godt å høre at det er flere av oss:-) Stort sett alle venninner har barn, så man blir jo litt påvirket av det.. Men de sier jo at gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende ligger rundt 29 år, så kanskje vi bare er litt underrepresentert i dette forumet? Uansett: Lykke til! :-)

Skrevet

Jeg er 31 og prøver for første gang.. er i 5 pp nå, og håper det skjer noe snart.

Skrevet

heia :) jeg blir 30 i år, og vi prøver på første nå. vi er vel i vår 2. (aktive) pp, men det er vel bortimot 14 mnd siden jeg sluttet på pillen...

er fra vestlandet og hos meg er det ingen i venneflokken som har starta enda!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...