Gjest Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg har bløss 2 ganger nå etter sex,ganske store blødninger har dette vært også.Var inne på en skjekk forrige gang og alt så ut tilå være ok og fikk høre det kunne ha noe med morkaka og gjøre. Hørte ikke med de etter denne gangen for regnet med det er det samme problemet og orker ikke krangle med sykehusfolkene i kr sand. Men uansett er det flere som har det samme problemet og er det farlig å blø slik hvis det er pga morkaka?
Amazing Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jeg har også blødd flere ganger etter sex, og uten noen forbindelse med det. Jeg har veldig overfølsom livmorhals sa gynekologen min, så er derfor jeg blør så lett. Men skal ha en ekstra ul i uke 24 for å sjekke morkaka! Jeg er i uke 16 nå, og nå har jeg ikke blødd på en måneds tid heldigvis!! Har hatt 4 ul alt pga alle blødningene og alt har vært finfint med bebisen! Lykke til med deg også, skal nok se at alt er bare fint med den lille. :)Hvis du blir veldig bekymret hadde jeg kontaktet sykehuset igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå