Gjest Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Nå har jeg lagd for deg - jeg tviler på at du liker mye av det men... Hehhe=) *Without You - Big Daddy Weave *Hey Jude - The Beatles *Yesterday - The Beatles *Let It Be - The Beatles *Here Comes the Sun - The Beatles *Penny Lane - The Beatles *Eleanor Rigby - The Beatles *Martha My Dear - The Beatles *Make a way - Natalie Grant *Make Me Over - Natalie Grant *I Believe - Natalie Grant *No Sign of It - Natalie Grant *The Real Me - Natalie Grant *I Am Not Alone - Natalie Grant *Held - Natalie Grant *Home - Natalie Grant *In Better Hands *Live For Today - Natalie Grant *Perfect People - Natalie Grant (jeg liker spesielt denne sangen jeg da....) *Here I Am - Michael W.Smith *Lifesong - Casting Crowns The Lady of Shalott - Loreena McKennitt *My Savior My God - Aaron Shust *Everything to Me - Avalon *Broken - Lifehouse *The Joke - Lifehouse *Learn You Inside Out - Lifehouse *Make Me Over - Lifehouse *Kjærleik - Gåte *Til deg - Gåte *Bitter End - Dixie Chicks *Not Ready To Make Nice - Dixie Chicks *Lift Your Eyes - Leeland *Tears Of The Saints - Leeland *Beautiful Lord - Leeland *Call My Name - Third Day *Cry Out To Jesus - Third Day *When The Rain Comes - Third Day *I Believe - Third Day *I Will Hold My Head High - Third Day *Keep On Shinin' - Third Day *Show Me Your Glory - Third Day *Here I Am - Shawn McDonald *Open Me - Shawn McDonald *Don't Walk Away - Shawn McDonald *Charlie - Red Hot Chili Peppers *Dear Mr. President - P!nk *How Great Is Our God - Chris Tomlin *Forward Motion - Relient K *So Long Self - MercyMe *Unintended - Muse *I Am - Mark Schultz *Only Grace - Matthew West *Hey There Deliliah - Plain White T's. *Rullar Fram - Fronda *ØL, ØL og mere ØL - DDE *Det var en gång en liten fågel - Laser *Tidløs - Postgirobygget *Idyll - Postgirobygget *Dirty Little Secrets - The All-American Rejects *Lille Norge - Erik og Kriss *It's Not Over - Chris Daughtry *London Bridges - Fergie (liker den egentlig ikke, hehe - men har så gode minner fra klassen på vgs. fra den sangen....) *Bring It All Back - S Club 7 *I Kissed a Girl - Kate Perry *Bleeding Love - Leona Lewis *Hallelujah - Rufus Wainwright *Perfect Picture - Lilyjets *Happy - Ayiesha Woods *I Don't Want to Miss a Thing - Aerosmith *After Tonight - Justin Nozuka *It's Not My Time - 3 Doors Down *Cannonball - Brandi Carlile *Over the Rainbow - Eva Cassidy
Mom2Two Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Hei baby! Så snill du er, tusen takk!!! Jeg har mange av disse allerede, så vi liker mye av det samme:-) Skal sjekke ut alle jeg ikke har:-)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Ja, det tok meg litt lang tid Hihihi... Du har sikkert alle sangene med unntak av de kristne (som utgjør en stor prosent, hehe...) Men du ville ha forslag sååå Du får sjekke de ut! Jeg har akkurat ryddet badet (så flink!!!) og nå skal jeg pakke ut av kofferter..... ÆSJ!
Mom2Two Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg har lastet ned mange av dem allerede:-) Får ta litt etter litt. Likte flere av de kristne, jeg! "Unintended" er en av mine favorittlåter. Da gjør vi på det samme! Jeg pakker ut og vasker klær, og skal nå rydde og vaske badet! Hvis jeg kommer så langt før mann og barn er hjemme igjen. De er i Marka. Jepp, kjedelig å pakke ut...
Gjest Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Virkelig? Hehe... Da er du en av få som liker dem;) De fleste synes de er veldig kjedelige.... Hvilke har du lastet ned da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå