Camillagladiguttensin Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hei alle sammen jeg er ikke så langt på vei 11 uker.. og er litt bekymret innimellom. Det er vel ganske normalt det tenker jeg.. jeg jobber på postkontoret og har bært en del pakker og håper ikke det gjør noe stort? Håper ikke det... Flere som har løftet litt tyngre enn det en burde? Og det er normalt med utflod ?? Trodde jeg skulle bli glad over å slippe mensen men utflod er ikke særlig delikat det heller ... Hehe
Resilience Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Det er ikke noe å bekymre seg over. Så lenge kroppen din er vant til å gjøre lignende ting fra før så er det ingen fare. Jeg trente kickboxing før jeg ble gravid, og droppet jo selvsagt sparretrening da jeg ble gravid, men treningen i seg selv er veldig hard og spurte legene mine om dette. De svare at man vil merke det på kroppen hvis noe blir for tungt og at man må huske på at kroppen tåler mye tyngre arbeid enn vi ofte gjør her i vesten i 2008. Også når den er gravid.
Camillagladiguttensin Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 åå så bra:) Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå