Gå til innhold

Er det mulig??(litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble innlagt på Ullevål på torsdag med blødninger. Det var ikke noe farlig og jeg fikk komme hjem igjen etter et par dager. Siden barnet mitt har en spesiel lunge/hjertesykdom så har jeg endel papirer i tillegg til helekortet mitt. Alle min papirer er samlet i en perm med navnet mitt på. Der har jeg helsekort, blåskjema, alle kopier av sykemeld, en ny sykemeld, alle UL bildene, blodprøvesvar, blodtypeskjema++ Legen min på Ullevål har behov for endel av disse papirene når jeg er inne på kontroll hver uke.

Tror dere ikke at jordmødrene på Ullevål har rotet bort ALLE papirene mine? Eneste de faktisk hadde var helsekortet mitt. I tillegg påstod de at de ikke hadde rotet det bort eller sett noen papier. Ingen som beklaget, ingen som gadd å lete etter dem, ingen som var ydmyke i det hele tatt. Det var visstnok min feil at de papirene var borte! Jordmoren tok jo hele permen min da jeg kom inn og siden så jeg den ikke før jeg fikk den tom tilbake den dagen jeg skulle reise.

Uerstattelige UL bilder og 3D bilder er helt borte!

Skulle tro de hadde litt kontroll på et sykehus. I tillegg så har de jo ikke noe med å fjerne private ting fra en privat mappe med navn på. De skal bare ta de papirene de har behov for, resten skal de la være!

Herregud jeg var så sint og i tillegg så stod jordmoren og himlet med øynene og sa at "dette var da ikke så farlig"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet! Det høres jo kjempe tragisk ut! og at de ikke er ydmyk eller sa unnskyld. Skjønner godt at du er sint! hadde jeg også vært, mildt sagt!

Skrevet

Uff, så utolig tåkig det var. Da hadde jeg blitt lei meg også. En arbeids kollega av meg hadde ultralyd bildene i mappa med helsekortet i, å alle hennes bilder er også sporløst borte under/etter fødselen. Så jeg tok ut mine 3d bilder etter at hun sa det.

Men sykehuset kan du ikke stole på. En av mine pasienter havnet på akutt mottaket på sykehuset, vi hadde med en sekk som tilhørte pasienten (med kardex, lommebok, liten regnskapsbok til lommeboka, og medisiner.)

Denne sekken ble sporløst borte på akutt mottaket. Det er så utolig ergelig når sånne ting skjer.

Det at jordmoren himlet med øynene synes jeg var stygt gjort. Hun kunne jo gått litt rundt å lett etter papirene og bildene dine.

Føler med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...