Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Storm Ingrid trenger et navn to på begge. altså et mellomnavn eller et fornavn. som passer til de.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Storm Aleksander Ingrid Kristine Ingrid Marie Ingrid Helene
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 knis. nei skal ikke oppkalle etter noe kongelig men etter sviger mor og da vil jeg ikke herme. men ja jo de navnene passer sammen. har en nevø som heter andre så det går ikke. noen som har flere forslag kunne tenkt meg noen lister å velge i.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Storm Christoffer/ Kristoffer Storm Elias Storm Christian Ingrid margrethe;) Ingrid Sofie Ingrid malene
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Har dere tenkt til å bruke begge navnene til daglig?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 både ja og nei. har to navn på de andre barna. og bruker beggenavnene til kos og kontakt men ikke hele tiden. som oftest bruker vi bare ett men jo ja daglig bruker vi på en måte begge. vankelig å forklare egentlig. vet at dette er noe som diskuteres her jevnlig. at fler her inne mener det er tull å gi barna flere navn, om det ikke brukes. men her er det både tradisjon og i bruk av oss men andre bruker oftest baare det ene navnet. og jeg vil gi to til dette barnet også.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 ingrid viola ingrid sofie ingrid martine storm rasmus storm adrian
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Ser den ;-) Hva med: Ingrid Helene Ingrid ELis/zabet(h) Storm Fred(e)rik Storm Mathias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå