Gå til innhold

Begynner rier alltid med mye smerte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noe på gang nå...

Har hatt vonde kynnere i hele natt og i dag. De kommer tett, kanskjje med 5min mellomrom og varer relativt lenge. Har hatt MYE kynnere de siste 6-7 ukene (var sengeliggende i to uker for å ikke sette igang fødsel), men dette kjennes andeledes ut på et slags vis... -Men veldig smertefult er det ikke.

Er det mulig at det er noe på gang, eller er det bare ønsketenkning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har da null erfaring med dette...men spurte jordmora om dette, og kunne godt begynne/kjennes ut som kynnere tidlig fikk jeg som svar.. Kan krysse litt her også, og håpe :o)

Skrevet

Mine første rier var ikke vonde i det hele tatt. Mer som kynnere. Så ble de gradvis mer vonde før det stoppet opp en stund. Når det startet opp igjen var det helt sykt vondt omtrent med en gang. Skjønte at det var rier fordi vannet hadde lekket om morgenen, men etterhvert var det i alle fall ingen tvil :-)

Skrevet

Samme her.. Riene mine begynte på dagen som kynnere og gikk gradvis over til mensmurringer med en smule vondt nederst i korsryggen. Dette gikk over maaaanger timer ;) Gikk og la meg den kvelden og våknet på natten av "menssmertene" og da skjønte jeg at bebisen var på vei. :)

Riene ble ikke vonde (sånn "AU, GI MEG EPIDURAAAAAAL!!!!!!!!" vondt) før morgenen etter og da gikk det ikke lang tid før han var ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...