Gå til innhold

Kvalme og ømme pupper....


ღ Juksemaker pipelort +spire ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det under el??? Er jo ikke akkurat fristende å hoppe i køya når kroppen ikke er helt med.... :(

 

Positiv el-test i går kveld og i dag, og i dag er smertene i magen her, litt ømme bryster og denne kvalmen. Kjennes ut som om jeg har en propp i halsen, så må svelge så mange ganger liksom.... Æsj.....

Og så typisk at sambo var for trett til å hekke i går da.... :(

Håper det gir seg til kvelden... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...