ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Flere som har det under el??? Er jo ikke akkurat fristende å hoppe i køya når kroppen ikke er helt med.... Positiv el-test i går kveld og i dag, og i dag er smertene i magen her, litt ømme bryster og denne kvalmen. Kjennes ut som om jeg har en propp i halsen, så må svelge så mange ganger liksom.... Æsj..... Og så typisk at sambo var for trett til å hekke i går da.... Håper det gir seg til kvelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå