chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Hehe, hvor langt er du kommet da?? Skulle gjerne ftt ut ei lita ei her også, men det er vel for tidlig... vurdert å hoppe trampoline da.. hehe=)
nille_1 Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg tenkter det samme:) er jo 3, 5 uke igjen til termin men skulle gjerne fådt den alt fra og med i dag til termin:) eneste jeg har hadt litt kanel i kaffen også prøver jeg å gå litt og jobbe litt men det er veldig tungt ..blir mest sittende :-)
jente Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Hei,, Jeg er 36 + 4 dager på vei i dag,,,Og jeg er og er lei,,, Er veldig klar til å få møte den lille,,, Men jeg har moderat med kynnere og jeg tror hun holder seg der inne ennå noen uker til... Men, jeg vet ikke om jeg tror på disse "kjerring rådene" jeg... Selv har jeg aldri prøvd noen av det, så jeg skal verken si det ene eller andre,,, Detter er barn nr 3, og med de to andre kom dem 9 og 12 dager før terminen utenat jeg prøvde noe som helst... Men, det er vel modnings akupunktur fødselsgrøt bringebærkapsler stimulere brystvortene dine samleie og sikkert en hel del andre ting,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå