L@boline Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Har den siste tiden hatt en stikkende smerte øverst midt på magen når jeg har kynnere. Ca midt mellom navlen og puppene. De siste dagene har det tatt helt av og gjør vanvittig vondt når kynnerne kommer eller når babyen dytter akkurat her. Er som om magen skal revne. Er også veldig ømt når jeg tar på magen akkurat her når jeg ikke har kynnere. Er det noen som lignende erfaring og vet hva det skyldes?
Gjest Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Høres ut som slik jeg har hatt det de siste dagene. Bare jeg har det litte gran til venstre men ganske høyt oppe. Stikker og er ømt, vondt. Hatt masse kynnere i det siste også. Begynte å lure på om jeg hadde rier i går kveld, for takene varte i ca 1 min og hadde pause på 3 min og var helt forferdelig. Av erfaring velger jeg å tro at jeg ikke har tatt det nok med ro i det siste, blitt litt for mye. (da blir kynnerene værre hos meg) Men jeg har ikke noe direkte svar på hva stikkingen er.
Therese23 Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Hei. Jeg var på sykehuset igår m lignende smerter. Da de tok ultralyd viste d seg at det var en betent muskelknute som lå der. Så da sa de at jeg skulle ta panodil.... Og pillene hjelper. Selv om jeg kjente at alt var greit m fosteret synes jeg d var greit å sjekke siden d gjorde så veldig vondt....
L@boline Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 Takk for svar. Jeg får se an et par dager, og hvis det ikke gir seg får jeg sjekke det ut.
*min lille sin!* Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 prøv å rett å slett gå på do å gjør stort ! parparasjons smerter (eller hva det heter) gjør vondt der du sier.. hatt det selv å trudde jeg skulle føde haha men neida, var bare noen turer på do så du skjønner at tarmen ligger over livmora i klem eller no .
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 ved svangerskapsforgiftning kan man få vondt helt øverst på magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå