Vannja Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Er det noen prøvere over 35 som bor i Trondheim? Jeg er 38 selv, og vurderer å prøve å få barn nummer 3. Føler meg litt "ensom" i situasjonen, men vet det finnes mange andre medsøstre.
jannilss Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 hei:-) jeg bor ca 25min sør for trondheim, er 38 år(blir 39 i des) og ønsker sårt et 4.barn. Føler meg også litt ensom i situasjonen som deg. jannilss
Vannja Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Så fint at det er flere som føler det sånn. Kan du ikke skrive en mail til meg på [email protected] Hvis det er flere likesinnede i Trondheim, så håper jeg flere tar kontakt. Hadde vært fint med en liten gruppe som er i samme situasjon, og det finnes mange måter å holde kontakten på.
madisen Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Hei, jeg er fra Trondheim (nettopp fyllt 37) prøver på nr 2. Har prøvd i et år nå og mistet 3 ganger. Har ikke fått diagnosen habituell, tror det er alderen (dessverre) som gjør dette vanskelig. Men er positiv og skal lykkes!! Vil gjerne ha kontakt med en liten gruppe jevnaldrende i samme situasjon fra Trondheim.
Vannja Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 Fint at det er flere! :-) Hvis dere skriver til meg på mailadressen over kan det hende vi får samlet en liten gruppe etter hvert som kan møtes på kafè eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå