elisabeth89 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hei folkens:) da er vi i gang med pp 8, må jo nærme seg et resultat snart nå?? nå gjelder det å slappe av, leve sunt og nyte prøveperioden;) noen som har noen tips, må dere dele dem med meg:D:D noen flere med ikm uke 35???
Mamma-til-3-jenter Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jeg har også ikm i uke 35. Er i pp5 nå, håper virkelig på resultat snart..... Begynner å bli litt utålmodige...
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 pp 14 her..dette tar tid og krefter IKM fredag uke 35 sånn ca
Gullfisk80 Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Hei hei! Jeg har akkurat begynt med prøvingen. Blir 2pp nå, men egentlig første ordentlige periode, for nå vet jeg litt mer om syklusen min. Har ikke tenkt å begynne med el-testing og sånn enda, det får vi ta hvis det ikke skjer noe i løpet av dette året. Eller er det lurt for å lære syklusen sin å kjenne enda bedre? Begynte dere med det med en gang eller? Fra forrige periode synes jeg det gikk fort til el men at tiden fra el til ikm gikk saaaakte. Godt vi har hverandre i dette forumet da! )
elisabeth89 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 du er i pp 14 ja:P har du skjekket om det kan være noe galt, er så redd for at det kan være noe... noen tips??;)
Snuppa's mamma Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 vi er igang med 3pp, venter på el nå til helgen ca og da blir det mye sengekos:) Håper bare den sitter denne gangen:)!!! Er så BABYSYK:) Lykke til jenter!!
Prinsen & spiren Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Jeg har antageligvis i IKM i uke 35 jeg og.. den syklusen min er vanskelig omdagen, og ikke vet jeg om jeg har el engang :S baah.. Jeg skal begynne med min siste kur på provera, så vi må nok vente 1 pp til før vi kan droppe kondomen Så, da har jeg vel egentlig ikke sjans på pos test i uke 35. :'( (Har gått på provera i 2 mnd nå, skal inn i den siste mnd.. så de 3 siste har vi ikke fått prøvd uten beskyttelse. Man skal IKKE bli gravid på provera.. på grunn av faren for fostret!!! ) skikkelig, skikkelig irriterende.. for alt vi ønsker oss er at det skal klaffe tålmodighet er en hard øvelse for meg!!!! Vi er i 9 pp forresten! Håper det klaffer fort når vi endelig kan starte for fullt igjen :DDDD ...isj, ble bare rot det her! Men, lykke til alle jenter :DDDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå