Gå til innhold

veldig aktiv baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

hvordan går det med aktiviteten i magen deres? hos meg er lillepia veldig aktiv hver dag. jeg er idag 23+2. har kjent liv helt siden uke 15 og er førstegangs. hun sparker nå så hardt at det gjør vondt når ho treffer blæren :) det er morro å se hele magen bevege seg.

hva er egentlig vanlig aktivitet? hos meg er det full fart flere ganger om dagen. kjenner det best om kvelden og når jeg legger meg. hva betyr det at hun er veldig aktiv? får tro hun har det bra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din baby er veldig sunn og frisk. Det er det det betyr.

Jeg har også en veldig aktiv baby i magen. Kjenner spark veldig ofte. Når jeg setter meg ned eller legger meg er det kickboksing der inne. Jeg koser meg som bare det hver gang :o)

Vi er like langt på vei. Jeg har ikke problemer med at baby sparker i blæren, heller at den sparker i limoren, som gjør vondt/er ekkelt.

Får du tilsendt nyhetsbrev hver uke? Der står det hva som skjer fra uke til uke. Tror det er samme side som man får opp når man logger inn.

Skrevet

er jo godt å høre at hun har det bra da :) jeg storkoser meg med sparkene. er like fasinert hver eneste gang hun beveger på seg. noen ganger ruller hun rundt der inne og jeg kjenner at enten ryggen eller hodet hennes presser magen utover. ja jeg vet ikke helt hvor hun egentlig sparker, men det kjennes som om det treffer på blæra for jeg må sykt på do hver gang det skjer og det er litt smertefullt. leser fra uke til uke både her inne på BIM og på babyverden. står litt forskjellig på de to stedene.

hvordan er det med den kommende barnefaren? er han like engasjert i sparkene? min samboer synes det er koselig med spark men har ikke den samme entusiasmen som meg, men tror kanskje det har noe å si at det er jeg som bærer henne. vet du hva dere får slags kjønn?

Skrevet

Jeg merker også mye sparking, og det er koselig. Mest på dagtid og på kveldene når jeg tar det med ro. Om morgenene før jeg våkner skikkelig er hun mest stille, det virker som om hun sover når jeg sover, og våkner like etter meg. Jeg er kommet til uke 28, men har vært mye spark LENGE. Gøy!

Min mann er ikke like opptatt av sparkene som meg, og det syns jeg er litt kjedelig. Skulle ønske han viste større interesse, og blir like skuffet hver gang jeg sier "Oj, der sparket hun veldig!", og han er sånn måtelig interessert. Noen ganger ser han på magen min, men mister fort fokus når det ikke skjer noe. Men kanskje som du sier: Det er litt mer spesielt når det inni en selv det skjer??

Skrevet

Ja jeg tror nok at han ikke helt klarer å sette seg inn i det, jeg merker jo pia hele tiden, mens han ikke ser noe annet enn en stor mage hehe :) men blir sikkert annerledes når hun kommer ut, han gleder seg veldig.

fyller du ut sånn sparkeskjema eller? tenkte å begynne med det når jeg er 28 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...