Zitro Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 6 uker? 12 uker? Aner ikke egnetlig, men kaller ihvertfall min på 5 mnd for baby, og ikke spebarn... :-)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Tror faktisk de som har med små barn å gjøre regner hele det første året. Selv tenker jeg på babyer på under 2-3 mnd som spedbarn.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Hmm... De første 6 ukene kanskje? Men er faktisk ikke sikker nei.
Hikken Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 Hmm. Ble plutselig kjempenysgjerrig, får sjekke litt rundt omkring :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Ordet spedbarn betyr barn som suger pupp. Sped=pupp. Men de fleste bruker det bare de første 6 ukene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå