1jente+1spire Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 ..gi barn som gjør noe galt som feks klype, slå, bite, et svakt knips på hånden??
Zitro Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Mange mener ja, og mange mener nei... Her treffer du nok fleste av dem som sier det er galt. Men jeg synes foreldre selv får ta det valget, er kun dere som bestemmer. Er jo ikke snakk om å slå barnet liksom...
Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Det er ikke bra, nei.... Men ikke fritt for at jeg har gjort det i ren frustrasjon en gang eller to selv. Man skal jo ikke lære ungene til at det er greit å knipse på hånden heller. Og det blir jo litt merkelig å knipse hånden når man skal prøve å lære ungen å ikke slå... Litt motstridende for å si det sånn...
Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Ja det er fy-fy! Det er å utøve en fysisk avstraffelse på barnet og det er ikke greit å straffe barn fysisk etter min mening. Da er det bedre å ta barnet bort fra situasjonen og roe det ned og snakke med det.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg syns det er fysisk avstraffelse jeg! Og derfor mener jeg at det ikke er den rette måten å gjøre det på.
1jente+1spire Skrevet 3. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2008 ok, takk for svar. grunnen til at jeg spør er at min mormor mener jeg må gjøre det om hun gjør noe galt, det gjorde alltid de i gamle dager og det var så bra.. hehe... men jeg er klar over at verden har forandret seg MYE:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå