Gå til innhold

er det fyfy å..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..gi barn som gjør noe galt som feks klype, slå, bite, et svakt knips på hånden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange mener ja, og mange mener nei... Her treffer du nok fleste av dem som sier det er galt. Men jeg synes foreldre selv får ta det valget, er kun dere som bestemmer. Er jo ikke snakk om å slå barnet liksom...

Skrevet

Det er ikke bra, nei.... Men ikke fritt for at jeg har gjort det i ren frustrasjon en gang eller to selv. Man skal jo ikke lære ungene til at det er greit å knipse på hånden heller. Og det blir jo litt merkelig å knipse hånden når man skal prøve å lære ungen å ikke slå... Litt motstridende for å si det sånn...

Skrevet

Ja det er fy-fy! Det er å utøve en fysisk avstraffelse på barnet og det er ikke greit å straffe barn fysisk etter min mening. Da er det bedre å ta barnet bort fra situasjonen og roe det ned og snakke med det.

Skrevet

Jeg syns det er fysisk avstraffelse jeg! Og derfor mener jeg at det ikke er den rette måten å gjøre det på.

Skrevet

ok, takk for svar. grunnen til at jeg spør er at min mormor mener jeg må gjøre det om hun gjør noe galt, det gjorde alltid de i gamle dager og det var så bra.. hehe... men jeg er klar over at verden har forandret seg MYE:D

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...