Elmoen Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Andre som har problemer med dette? Kjennes ut som om jeg er støl i beina som om jeg har trent for hardt, og tro meg - det er ikke tilfellet Har ikke vann i kroppen (som jeg vet om i hvertfall). Er 14+2.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 blir fort mørbanka i kroppen visst jeg har bært noe langt eller bare gått.. leggene mine blir spesielt vonde.. har ikke vann i kroppen.. er 18+5
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Å herregud ja! Etter 7 timer på jobb igår, var beina mine helt ødelagt, og det verket i både legger og lår. Kjennes nesten ut som voksesmerter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå