mor-igjen Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Noen som har tips til steder der en kan registrere seg og få tilsendt gratis gaver til babyen kommer? Jeg kan anbefale apotekets babypakke og libero.no!
La vita è bella <3 Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Den man får Fødselsboken med, er det Sandvik? Pluss at man får en rosa eller blå toalettmappe hvis man handler babyting for over 300,- på Vitus apotek.
venter nr 2! Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 liberoklubben pampersklubben(tror jeg) apotekpakken sandvik reflex( får en gartis bleiebøtte som kan hentes i alle babyshop butikker) For oss som bor nærme grensen, så får man også en gratis pakke fra babyproffsen, sjekk på nett.)
La vita è bella <3 Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg fikk plutselig mail som ønsket meg velkommen i pampersklubben, enda jeg ikke har meldt meg inn. Forsto raskt at det var fordi jeg hadde registrert meg for apotekpakken, så det er én og samme pakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå