jejeje Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg sliter veldig med å finne guttenavn. Hørte en dag ei dame som hadde en sønn som het Niklas. Synes egentlig det var et fint navn. Samboeren min synes det er for svenskt. Hva synes dere?
kelly Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Vi har vurdert det navnet selv, liker det:) Nicolai er også kjempefint, synd det er så mange som heter det i vennekretsen min allerede. Men blir nok heller William (Eben)..siden bokstaver allerede er kjøpt inn.
Gutt05Jente09 Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Min sønn heter Nicklas-elsker det navnet!!! ;o) Nydelig navn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå