Gå til innhold

hmm... sitter og titter litt i kalenderen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

for mensen har ikke meldt sin ankomst enda, kun litt vonde pupper som begynner allerede i EL uka...

jeg trodde mesen skulle komme i går eller fredag, men når jeg regner på tidligere måneder er syklusen min bare 25 dager... i dag er det dag 29... jeg vet hvlken dag jeg hadde EL, for jeg hadde regnet litt på det + at jeg kjente det godt i ryggen...

så nå sitter jeg her da, mye lettere å skrive her enn å si det til mannen... skal ha barneselskap for lillemor etterpå, så jeg gidder ikke bekymre han enda...

tør heller ikke å ta en test, føler jeg må si det til mannen først...

trengte bare å lufte meg litt, takk for at du leste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad eller fortvila om du er gravid da? :)

Skrevet

Jeg hadde vel tatt en test før jeg bekymret mannen. Håper du får det resultatet du ønsker og lykke til med bursdagsfeiring:)

Skrevet

begge deler :o)

begynner på skolen nå i høst, så sånn sett passer det litt dårlig... men babyen vil jo uansett komme godt ut i 2 semester...

og vi har jo pratet om en baby i løpet av studietiden, men sambo er nyutdannet og vil gjerne jobbe ett år først... han er vel mest redd for at jeg skal bli like dårlig som sist, for da kan han ikke jobbe overtid ol, pluss at man får ikke sykepenger fra lånekassen før etter 6 mnd...

men det vil jo uansett være ett ønsket barn, vi har jo valgt "hoppe av" metoden fordi det ikke er så farlig... problemet er vel kanskje at man blir litt revet med... :-p

kanskje jeg skal ta en test i morgen, da... problemet er bare at man aldri får være fred...

Skrevet

Om du er gravid nå og om du skulle bli syk så kan du få sykepenger av lånekassen og så fødselsstipend etterpå:) Ikke tenk på det. Jeg har regna det ut (for meg selv for 2 uker siden). Men jeg er ikke altså.

Ta en test så fort som mulig sier jeg;)

Skrevet

sitter faktisk med akkurat sammen tanker som deg. mensen kommer ikke, å jeg koker, det er så varmt. og det slet jeg veldig med i forrige sv.skap. og de kom plutselig litt råmelk ut at brystene her en dag(gjør det fortsatt). så er det en slags merkelig følelse i magen. huff, håper mensen kommer snart. vi er ikke klar for en ny en enda, da det er så mye ekstra me lillemor.

Skrevet

før du har studert i 6mnd?

kom du inn på det du ville? ikke jeg... men jeg kan ta samme master, så da er det greit :o)

Skrevet

Om du er gravid nå så rekker du fint å studere hele september, oktober, november, desember, januar og februar? Om du blir dårlig så har du jo allikevel rett på støtte fra lånekassen og kvalifiserer til stipend under permisjon. Når har du evt termin?

Jeg kom heller ikke inn på det jeg ville nei, så tar noe annet. :( lei meg for det ja.

Skrevet

Lykke til med testen,håper svaret blir det du/dere håper:o)

Skrevet

midten av april..

ok, trodde ikke man fikk sykepenger før etter 6 mnd nemlig... :o)

kjipt at man "må" gå ut ifra at man blir dårlig under ett sv.skap...

hehe :o)

nå kommer det snart folk, så jeg bør kanskje gjøre noe her..

Skrevet

takk :o)

en bekymring mindre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...